گوناگون

پیرزنی که قاتل پشه هاست +عکس

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران،  بازنشسته ها دنیای خاص خود را دارند، برخی دوست دارند بعد از اتمام کار بیشتر استراحت کنند ولی عده ای نیز شغل های مختلف را امتحان می کنند تا زیاد در خانه نباشند. به هر حال بازنشسته ها توانایی انجام کارهای سخت را ندارند و دنبال مشاغل ساده می روند.

“رویان تانگ” پیرزن 80 سال چینی است که 14 سال پیش بازنشسته شده است ولی از همان ابتدای بازنشستگی تصمیم گرفت تا دوران فراغت خود را به مفیدترین شکل بگذراند. او تصمیم گرفت تا مردم را از شر بدترین موجوداتی که تابستان ها سروکله شان پیدا می شود نجات دهد.

2326372 613

خانم تانگ از همان سال های ابتدایی بازنشستگی یک مگس کش خوب خرید و شروع کرد به کشتن تمام پشه و مگس هایی که مزاحم مردم می شدند. او حالا کشتن این موجودات مزاحم را بزرگترین وظیفه خود می داند و حتی با مشکلات جسمانی که پیدا کرده است بازهم از این کار دست نمی کشد.

این خانم در محله “هانگژوا” کاملا شناخته شده است و بیشتر مردم او را به خوبی می شناسند زیرا حداقل یکبار توسط او از دست پشه ها رها شده اند. به گفته خودش او روزانه بیش از 1000 پشه و مگس را می کشد. تانگ همچنین لقب خودش را قتل پشه ها گذاشته است.

2326371 416 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا