گوناگون

پینگ پنگ بازان گلستانی به لیگ برتر صعود کردند / مسابقه کوهنوردی سرعت با حضور کوهنوردان استان برگزار شد

به گزارش مهر، “محمود خواجه” صبح پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران استان گلستان، گفت: دور برگشت مسابقات تنیس روی میز نونهالان و نوجوانان باشگاه های کشور منطقه دو به مدت دو روز در شهرستان اراک برگزار شد و تیم “آرایشی و بهداشتی گلستان” به مقام نخست این مسابقات دست یافتند.

خواجه افزود: تیم آرایشی و بهداشتی گلستان به مربیگری “ابوالفضل خسرونژاد” با تیم های هیات مرکزی الف، دیزل مولد کاشان، پتروشیمی بندرامام، آینده سازان بیرجند، هیات بوشهر، آکادمی پینگ پنگ جمال ارومیه و آینده سازان هرمزگان به رقابت پرداخت و در پایان دور رفت و برگشت با کسب ۱۷ برد و تنها یک باخت به عنوان قهرمانی مسابقات دست یافت.

وی ادامه داد: همچنین نمایندگان ارومیه و مرکزی با قرار گرفتن در رتبه های دوم و سوم جواز حضور در لیگ برتر پینگ پنگ رده سنی نونهالان و نوجوانان را به دست آوردند.

به گفته وی، دور رفت این مسابقات به میزبانی گرگان برگزار شده بود.

رییس هیات تنیس روی میز گلستان اظهار کرد: ۳ تیم صعودکرده از منطقه ۲ به همراه تیم های صعودکرده از مناطق ۱ و ۳ به لیگ برتر راه یافتند. هنوز زمان برگزاری رقابت های لیگ برتر مشخص نیست.

وی در توضیح اسامی بازیکنان گلستان گفت: آرش خسرونژاد، آرین خسرونژاد، حسین ولی نژاد، امیرحسین رزاق نیا، مبین یزدانی، امین یزدانی، محمد موسوی و علی خورشیدی و سرپرست و مربی هم ابوالفضل خسرونژاد است.

مسابقه کوهنوردی سرعت با حضور کوهنوردان استان برگزار شد

دبیر هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی گلستان گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی یک دوره مسابقه کوهنوردی سرعت از سوی هیات کوهنوردی استان برگزار شد.

“محمود خواجه نژاد” افزود: به مناسبت هفته تربیت بدنی یک دوره مسابقه کوهنوردی سرعت از سوی هیات کوهنوردی استان برگزار شد.

خواجه نژاد افزود: در این برنامه که توسط گروه کوهنوردی “نارون” روز جمعه ۲ آبان ماه در مسیر قله “پیرگرد کوه” اجرا شد نمایندگان هیات ها  و علاقمندان به این رشته کوهنوردی از سراسر استان  حضور داشتند.

 به گفته وی، در پایان افراد زیر موفق به کسب مقام اول تا پنجم شدند: 

 نفر اول : علی اصغر علی مردانی (از شهرستان گرگان) با زمان ۱:۰۸:۴۰

نفر دوم : محسن گلچین (از شهرستان آزادشهر) با زمان ۱:۱۱:۲۰

نفر سوم :  منوچهر مهدوی زاده  (از شهرستان کردکوی) با زمان ۱:۱۸:۲۰

نفر چهارم : ایرج طاهری (از شهرستان گرگان)  با زمان ۱:۱۸:۴۰

نفر پنجم : محمد پایدار  (از شهرستان گنبد) با زمان : ۱:۲۸:۱۵

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا