گوناگون

چرا خاتمی در سال 88 به خاطر این جمله از سردار جعفری شکایت نکرد؟/خاطره پناهیان از کنفرانس دختر بی‌حجاب/ اولین عکس ابوبکرالبغدادی در کاخ خلافت + تصویر

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران،
هر روز شاهد توليد حجم گسترده‌ای از اخبار و گزارشات مختلف و متنوع در
خبرگزاری‌ها و پايگاه‌های خبری هستيم كه رصد تمام اين اخبار برای مخاطبان
در گرو صرف وقت بالایی است و البته از حوصله آنها نيز خارج؛ برای تسهيل در
مرور اين اخبار، تلاش داريم گزيده‌ای از اخبار سياسی سال 93 را در قالب يك بسته خبری در اختيار مخاطبان قرار دهيم.

از روحانی “مخفیانه” انتقاد می‌کنیم/احمدی‌نژاد “ابداً” برنمی‌گردد
“سعید حجاریان” با بیان اینکه رابطه ما با روحانی، رابطه “اتحاد و انتقاد” است، اظهار داشت: اصلاح‌طلبان به طور آشکار از روحانی حمایت و به صورت مخفیانه از وی انتقاد می‌کنند و درباره نحوه تعامل اصلاح‌طلبان با دولت روحانی و چگونگی حمایت از وی نیز بیان داشت که خودش هم باید کمک کند و ستادش را قوی کند. روابط عمومی او ضعیف است، صدایش هم ضعیف است، روزنامه خوبی برای خودش ندارد یا کم دارد. می‌خواهم بگویم که خودش هم یک مقدار(در ارتباط با حمایت امثال من) تحفظ دارد.

حجاریان در گفتگو با آرمان، حمایت اصلاح‌طلبان از روحانی را مشابه حمایت کارگزاران از خاتمی در سال 76 دانست و ‌گفت:حمایت کارگزاران از آقای خاتمی شبیه حمایت اصلاح‌طلبان از آقای روحانی در انتخابات 92 است. این را نمی‌شود با حمایت احزاب دیگر یکی دانست.

حجاریان در پاسخ به این سوال که “این احتمال وجود دارد آقای روحانی ائتلاف نانوشته و تقسیم کاری با لاریجانی‌ها داشته باشد؟” نیز تصریح کرد: نمی‌دانم، معلوم نیست که راست می‌خواهد چه کند یا اصولگرایان چه برنامه‌ای دارند، آیا می‌خواهند حزب بزنند؟ چه حزبی دارند، نامش چیست. در جامعه روحانیت اوضاع پس از آیت‌ا… مهدوی کنی چگونه خواهد بود یا جامعه مدرسین به کدام سمت خواهد رفت؟ اگر خودشان را جمع و جور کنند، احتمال می‌دهم آقای لاریجانی حتما پایه خوبی در میان آنها دارد و می‌تواند با آقای روحانی هماهنگ باشد. باید تا آن زمان صبر کرد تا تکلیف جامعتین مشخص شود.

وی درباره بازگشت احمدی‌نژاد و در پاسخ به این سوال که “برخی معتقد به بازگشت احمدی‌نژاد به عرصه قدرت هستند. شما هم این احتمال را می‌دهید؟”، اظهار داشت: ابدا بر نمی‌گردد و محال است. او دیگر بر نمی‌گردد. عملکرد و کارهایش مبنای حدسم بود ضمن اینکه دیگر تیم هم ندارد که بخواهد برگردد. حزب و تیم ندارد، بدنه‌ای که با او بودند جدا شدند.

طرحی که برای استاندارعجیب بود!
“ابراهیم رضایی بابادی” استاندار کرمانشاه در تازه‌ترین گزارش عملکرد خود بر روی وب سایت شخصی‌اش نوشته است: در سفر به شهرستان گیلانغرب یکی از طرح‌های عمرانی این شهرستان برایم بسیارعجیب بود و در توضیح این موضوع افزوده است که چیزی که در یکی از طرح‌های آنجا برایم عجیب بود اینکه در ضمن بازدیدها، سدی را دیدم که ساخته شده اما کانال‌های زیر سد احداث نشده، عملا آنجا آب حبس شده و همینطور تبخیر می‌شود و بی‌مصرف مانده است.

به گزارش بولتن نیوز، وی در ادامه افزوده است: باید این مساله پیش‌بینی می‌شد، اگر کانال‌ها را می‌زدند این آب‌های جمع شده به مزارع می‌رفت، تصمیم گرفتیم که امسال و سال آینده این کانال‌ها هم احداث شود که مردم بتوانند از آب ذخیره شده استفاده کنند و آب به مزارع برسد و تولید افزایش یابد.

کیهان:در سال ۸۸ چرا خاتمی از سردار عزیز جعفری به خاطر این جمله شکایت نکرد؟
کیهان نوشت: در شهريور ۱۳۸۸ و در پى افشاگرى “سردار عزيز جعفرى” (فرمانده
كل سپاه پاسداران) در خصوص نقش خاتمى عضو ارشد مجمع روحانيون مبارز و با اشاره به سخنان منتشر نشده خاتمى در سال ۱۳۸۷ كه گفته بود: اگر در اين انتخابات احمدى‌نژاد سقوط كند، عملا رهبرى حذف مى‌شود، اگر به هر قيمتى و به هر شكلى اصلاحات دوباره به قوّه اجرايى بازگردد، ديگر رهبرى اقتدارى در جامعه نخواهد داشت. سقوط اصولگرايى به معناى پايان اقتدار رهبرى تلقى مى‌شود و با شكست اصولگرايان بايد قدرت رهبرى را مهار كرد.

مجمع روحانيون مبارز در واكنش به اين اظهارات با انتشار بيانيه‌اى خواستار برخورد قوّه قضاييه با تخلفات از هركس و در هر مقام شد. اين تشكل دوم خردادى در بيانيه خود آورد: اين روزها شاهد اظهارات بى‌اساس و تهمت‌هاى فراوان از سوى دستگاه‌هاى تبليغى و محافل خاص نسبت به شخصيت‌ها و گروه‌ها براى توجيه سياست نادرست و اقدامات خلاف شرع و قانون هستيم.

محمد خاتمى (عضو ارشد مجمع روحانيون مبارز) نيز در واكنش به افشاگرى سردار جعفرى، بدون تكذيب عباراتى كه توسط فرمانده كل سپاه به او نسبت داده بود و بر ليبرال بودن خود تصريح كرد و طرف مقابلش را به فاشيسم متهم نمود: عده‌اى براى مقابله با ليبراليسم به فاشيسم پناه مى‌برند. در شرايطى كه مجمع روحانيون مبارز از مدعى‌العموم خواست تا عكس‌العمل مناسبى به اين اتهام نشان دهد، امّا نه مجمع و نه شخص خاتمى هيچ‌گاه رسمآ از سردار جعفرى شكايت نكردند! چرا كه آنها مى‌دانستند اسناد فرمانده كل سپاه، اسناد متقن و محكمى خواهد بود.

قد کوتاه والبوئنا سوژه رسانه‌ها
قد کوتاه متیو والبوئنا پیش از آغاز دیدار فرانسه و آلمان سوژه رسانه‌ها شد. به
گزارش فارس، دیدار تیم‌های فرانسه و آلمان از مرحله یک چهارم نهایی جام
جهانی با نتیجه یک بر صفر به سود آلمان به پایان رسید. پیش از آغاز این
دیدار و در حالی که دو تیم وارد زمین شده بودند، مقابل “متیو والبوئنا”
بلند‌قدترین کودک ایستاده بود. این در حالی بود که کوتاه‌قد‌ترین کودک نیز
مقابل “پل پوگبا” که قد بلندی دارد ایستاده بود. این موضوع مورد توجه
رسانه‌ها قرار گرفت و بسیاری اعلام کردند این اتفاق عمدی بوده است.

2402662 384

موسویان: ایرانی‌ها به حرف زور آلرژی دارند/ با خدای خود عهد کردم تا زمانی‌که کشور با مشکلات بزرگ‌تری مواجه است، سکوت کنم
“سیدحسین موسویان” دیپلمات ارشد هسته‌ای سابق کشور در گفتگو با شرق، در پاسخ به اینسوال که تاکتیک و استراتژی مذاکرات در دوره‌ای که شما در مذاکرات حضور داشتید، با دوره محمود احمدی‌نژاد و مذاکرات فعلی را چطور ارزیابی می‌کنید، اظهار داشت: از نظر من تاکتیک مذاکرات در دوره‌ای که من حضور داشتم با تاکتیک مذاکرات این دوره کاملا مشابه است با یک تفاوت. در دوره 4-1382که من حضور داشتم تمام تلاش ما این بود که پرونده به شورای امنیت نرود و مانع ارجاع به شورای امنیت و اعمال تحریم‌ها علیه ایران شدیم اما استراتژی فعلی تیم هسته‌ای آقای ظریف این است که تحریم‌های یکجانبه و بین‌المللی علیه ایران لغو شود.

2402666 135

-توافق ژنو به نسبت توافق نهایی، زودتر به‌دست آمد. چرا مذاکره‌کنندگانی که در سه‌دور مذاکره توانستند به توافقی کوتاه‌مدت برسند، برای توافق نهایی مذاکراتشان این‌همه طولانی شده؟ توافق مقدماتی همان چارچوبی است که پس از حدود 15ماه مذاکره با سه‌کشور اروپایی در بهار1384 ما به آنها پیشنهاد کردیم اما چون آمریکا با اصل غنی‌سازی در ایران مخالف بود، اروپایی‌ها نتوانستند با ما تمام کنند.

-برخی منتقدان داخلی مذاکرات، به پذیرش پروتکل الحاقی کاملا بدبین هستند. در حالی‌که کشورهای زیادی آن را پذیرفته‌اند. آیا پذیرش پروتکل الحاقی نشانه عقب‌نشینی یا از دست‌دادن امتیازهاست، یا نشانه انعطاف به شمار می‌آید؟ ایران که به‌دنبال بمب هسته‌ای نیست. بنابراین نباید در مورد همکاری‌های وسیع‌تر با آژانس بین‌المللی اتمی نگران باشد. حدود 120کشور پروتکل الحاقی را اجرا می‌کنند و بقیه هم دیر یا زود به آن خواهند پیوست.

-تهران در توافق جامع دنبال رفع تمامی تحریم‌هاست. شما فکر می‌کنید این هدف دست‌یافتنی است؟ آیا سازمان پیچیده تحریم‌ها، قطعنامه‌های شورای امنیت و… در این توافق قابل‌رفع است؟ بسیار سخت، پیچیده و زمان‌بر است. خیلی سریع می‌توان کشور را به شورای امنیت سازمان‌ملل برد و در دام تحریم انداخت اما بیرون‌آمدن از شورای امنیت و رفع تحریم‌ها کار بی‌نهایت دشواری است. اگر واقع‌بین باشیم و بتوانیم رفع تحریم‌ها را در یک پروسه و به‌طور مرحله‌ای انجام دهیم، موفقیت بزرگی است.

-بالاخره در مذاکرات هسته‌ای، تهران باید محدودیت در غنی‌سازی و تعداد سانتریفیوژهایش را بپذیرد. به‌نظر شما طرف غربی در چه نقطه‌ای متوقف می‌شود؟ اصل اساسی، پذیرش غنی‌سازی در ایران است. شاید خود ایران از نظر اقتصادی ترجیح دهد که بخشی از سوخت هسته‌ای را از خارج بخرد. آمریکا با همه قدرت و امکاناتش غنی‌سازی‌های ملی خود را تعطیل کرد و الان سوخت هسته‌ای خود را از اروپا و روسیه وارد می‌کند چون اقتصادی‌تر است. در هرصورت من معتقدم ایران باید همیشه گزینه غنی‌سازی داخلی و بومی را داشته باشد تا از این به بعد هیچ‌گاه قدرت‌های جهانی نتوانند بازار جهانی سوخت و تکنولوژی هسته‌ای به روی ایران را ببندند.

-شما عضو تیم مذاکره‌کننده در دوره آقای روحانی بودید اما سال۱۳۸۶ ‌که معاون مرکز تحقیقات استراتژیک بودید، بازداشت شدید. موضوع بازداشت، آزادی و سپس خروج شما از کشور، چه بود؟ من با خدای خود عهد کردم تا زمانی‌که کشور با مشکلات بزرگ‌تری مواجه است، سکوت کنم و منافع شخصی خود را فدای منافع ملی کنم. هنوز به این عهد خود پایبندم و کار را به خدا واگذار کرده‌ام.
 
-به شما اتهام جاسوسی زده‌شد و حتی بعد احمدی‌نژاد گفت وزیر اطلاعات وقت می‌تواند اسنادی علیه شما منتشر کند.  اگر آن حرف‌ها درست بود، چرا بعد تبرئه شدید؟ ملاک رای دادگاه است که سه‌قاضی در سه‌مرحله، من را از این اتهام تبرئه کردند. من هم حدود 30شکایت از رسانه‌ها به‌خاطر طرح این نوع اتهامات به دادگاه ارایه کردم که جملگی یا در دادگاه محکوم شدند یا عذرخواهی کردند و من هم بخشیدم.

-چقدر نگرانید تجربه اتفاقاتی که برای شما رخ داد، در مورد اعضای فعلی مذاکره هم تکرار شود؟ خدا نکند چنین اتفاقی رخ دهد. من علم‌غیب ندارم اما احتمال آن را ضعیف می‌دانم. حادثه‌ای که برای من رخ داد موجب تاثر و تاسف اکثر بزرگان نظام شد و انشاءالله برای هیچ‌یک از کارگزاران نظام رخ ندهد.

خاطره جالب پناهیان از کنفرانس دختر بی‌حجاب
به گزارش تسنیم، “داوود شهریاری” در گوگل پلاس خود نوشت: “حجت الاسلام علیرضا پناهیان” در جلسه‌ای عنوان کرد: در خارج از کشور سخنرانی داشتم، یک آقای استاد دانشگاهی دعوت کرد خانه‌اش و گفت که این بحثی که کردید حجاب یک مسئلۀ عقلانی است، من این را می‌خواستم یک خاطره برای شما نقل کنم: خانم دانشجویی که می‌خواست کنفرانس بدهد، مینی‌ژوب پوشیده بود، یعنی یک‌جوری پوشیده بود که سبک‌تر از وقت‌های دیگر بود، من پنج نمره از کنفرانسش کم کردم، به‌خاطر پوشش‌اش.

یک میتینگی در دانشگاه توسط این دانشجوها راه افتاد، گفتند: ایشان آمده تبعیض مذهبی قائل شده چون مسلمان است، به حجاب علاقه‌مند است، پوشش ما را نپسندیده نمره ما را کم کرده. مسئولین دانشگاه دعوتم کردند گفتند که شما چرا این کار را کردید؟ من گفتم که ایشان وقتی پوشش خودش را کم کرده بود و جذاب سر کلاس ظاهر شده بود، موجب شد که نقد علمی در کلاس کاهش پیدا کند. می‌گفت بعد از این آیین‌نامه شد، از این به بعد دانشجو بخواهد کنفرانس بدهد باید لباس رسمی بپوشد.

بعد از سی سال از انقلاب انگار هیچ عقلی نبوده که از حجاب دفاع کند و هیچ عقلانیتی در حجاب نیست، در هواپیما، در دانشگاه می‌خواهند در مورد حجاب صحبت کنند، می‌گویند ارزش‌های اسلامی!

دشمنی بی بی سی حتی با ماه “مبارک” رمضان
“فرناز قاضی‌زاده” یکی از گویندگان برنامه 60 دقیقه شبکه بی بی سی فارسی، چهارشنبه شب پیش از پخش گزارشی در خصوص شرایط دشوار پناهجویان عراقی که در کمپ‌هایی در نزدیکی شهر اربیل اسکان یافته‌اند، به فرا رسیدن ماه رمضان نیز اشاره کرد و شاید از روی عادت برای ذکر نام این ماه از صفت “مبارک” که نزد مسلمانان و مومنین رایج است استفاده کرد و پس از استفاده از عبارت ماه مبارک رمضان، بلافاصله با هراس و شتابزدگی که در چهره و چشمانش نمایان بود و باعث شد در بیان چند کلمه بعدی نیز تپق بزند، فورا گفته خود را با حذف کلمه “مبارک” اصلاح کرد.
 

2402661 873

به گزارش بولتن، این جهت‌گیری شبکه بی بی سی در حالی است که باراک اوباما رییس جمهور آمریکا در هفته‌ای که گذشت، در بیانیه‌ای فرارسیدن ماه مبارک رمضان را به مسلمانان کشورش و مسلمانان سراسر جهان تبریک گفت و اعلام کرد که قصد دارد درهای کاخ سفید را برای تناول وعده افطار با مسلمانان آمریکا به روی آنها بگشاید، اگرچه دشمنی دولت آمریکا با مسلمانان بر کسی پوشیده نیست و این اقدام اوباما را نمی‌توان به معنای ارادت به دین اسلام و مسلمانان تلقی کرد، اما در هر صورت رویکردی عاقلانه و یک بازی رسانه‌ای است تا حداقل در برابر افکار عمومی جهان، دشمنی خود را با جمعیت میلیاردی مسلمانان جهان کتمان کند.

اما بی بی سی فارسی علی‌رغم آنکه بخش زیادی از مخاطبانش را مسلمانان تشکیل می‌دهند، گویا از هوش و زکاوت برای بکارگیری همین ترفند ساده نیز بی‌بهره بوده و خواسته یا ناخواسته حتی در ظاهر نیز دشمنی و بغض خود را با دین اسلام به نمایش می‌گذارد تا چهره حقیقی‌اش برای برخی افراد که هنوز به دشمنی این شبکه وابسته به دولت انگلستان پی نبرده‌اند، رسوا شود.

ورود ایرانی ممنوع!!!
یک فروشگاه در دوبی

2402663 219

فعالیت مجدد ناشر آثار “عطاءالله مهاجرانی”
به گزارش فارس، انتشارات امید ایرانیان ناشر آثارعطاءالله مهاجرانی که مدتی غیرفعال شده بود اعلام کرد دوباره فعالیت خود را از سر می‌گیرد. مجوز این انتشارات به نام “جمیله کدیور” است که بنا بر اعلام وی به زودی شروع به فعالیت مجدد خواهد کرد. وی در متنی چنین نوشته است: “انتشارات امید ایرانیان بعد از چند سال وقفه ناخواسته، بزودی فعالیت خود را به سبکی جدید و متفاوت از گذشته آغاز می کند. اخبار انتشارات را از همین جا و از سایت مکتوب دنبال کنید. پیشنهادی هم بود طرح کنید تا خدا چه خواهد.”

امید ایرانیان در ابتدا با هدف انتشار آثار عطاءالله مهاجرانی شروع به کار کرد و کتاب‌های “بهشت خاکستری”، “میناگران”، “برف” و “سهراب کشان” را از وی منتشر کرد. رمان “بهشت خاکستری” مهاجرانی هجویه مهاجرانی برای سرنوشت یک نظام اسلامی است که در آن به شیوه‌ای کاملا مستقیم نحوه حکومت‌داری در این نظام مورد تمسخر قرار می‌گیرد.

اولین عکس ابوبکرالبغدادی در کاخ خلافت
گروه تروریستی داعش این عکس را امروز در صفحه توئیتر خود منتشر کرده است.

2402665 121

کم‌خواب‌ترین و پرخواب‌ترین کشورها کدامند؟
یک انسان سالم برای این که بتواند کارهای روزانه خود را انجام دهد به ۶ تا ۸ ساعت خواب شبانه نیاز دارد اما اکنون این رقم برای کارایی بیش‌تر در طول روز تغییر کرده است. به گزارش مهر، خواب همانند یک سرمایه‌گذاری مناسب است زیرا اگر توازن مناسبی بین خواب و فعالیت‌های روزمره وجود داشته باشد، ذهن و مغز می‌توانند به فعالیت‌های خلاقانه‌تری دست پیدا کنند در نتیجه میزان کارایی و عملکرد آنها نیز افزایش پیدا می‌کند. اما در این میان معیارهایی مانند نیاز شخص به خواب شبانه، ریتم زندگی، بیماری، وراثت، سن، شرایط شغلی و حرفه‌ای، افسردگی و غیره می‌تواند میزان ساعت خواب شبانه را متغییر کند.

فرانسه یکی از کشورهایی است که شهروندانش حدودا 7 تا 8 ساعت در طول شبانه‌روز را به استراحت و خواب اختصاص می‌دهند. اما این مقدار با افزایش سن تغییر می‌کند. کشورهای دیگری مانند آمریکا، انگلیس، آلمان، اسپانیا نیز همانند فرانسه حدودا 6 تا 8 خواب در طول شبانه‌روز دارند. استرالیا تنها کشوری است که مردمانش بیش از 9 ساعت در شب به استراحت می‌پردازند. کشورهای آسیایی کمتر از 6ساعت در طول شبانه‌روز می‌خوابند.

دولت ضد اسلامی

2402654 646

نوجوانان روزه‌دار فیلیپینی در حال خواندن نماز روی سقف سه چرخه‌های مسافربری‌شان

2402656 895

عصر ایران منتشر کرد، مراسم تشییع پیکر ” محمد ابوخضیر” نوجوان 16 ساله فلسطینی که به تلافی ربوده  و کشته شدن 3 نوجوان شهرک نشین اسراییلی از سوی عوامل ناشناس ربوده و به قتل رسید

2402657 764

یک سوال جالب درباره توهین هاشمی رفسنجانی +جواب

از آن جهت که “هاشمی‌رفسنجانی” برخی دغدغه‌های موجود را به جدیدالاسلام‌ها نسبت داده است، وطن امروز با استفتا از دفتر تعدادی از مراجع عظام تقلید نظر ایشان را درباره استفاده از ماهواره جویا شده است. همچنین استفتای موجود از دیگر مراجع تقلید نیز در ادامه آمده است.

سوال از حضرات آیات عظام نوری‌همدانی، وحید خراسانی و شبیری‌زنجانی بدین شرح است: با عرض سلام بنده به عنوان یک جوان می‌خواستم بدانم استفاده از ماهواره و مشاهده برنامه‌های آن به لحاظ شرعی چه حکمی دارد؟

آیت‌الله نوری‌همدانی: خرید و فروش و نگهداری آن جایز نیست. آیت‌الله شبیری‌زنجانی: اگر خوف وقوع در گناه یا ترتب مفسده‌ای دیگر در آن نباشد، فی‌حدنفسه اشکالی ندارد. اگر قانونی در این زمینه وجود دارد بنابر احتیاط رعایت شود .آیت‌الله وحید خراسانی: اگر فایده حلال آن زیاد باشد که عرفا از آلات لهو به حساب نیاید خرید، فروش، نصب و راه‌اندازی آن جایز است ولی خرید و فروش یا نصب و راه‌اندازی‌ برای استفاده حرام آن به فتوا حرام و بنابر احتیاط واجب باید آن را از بین برد و لو به تغییر دادن هیات آن مثل اینکه آن را بشکنند.

آیت‌الله بهجت: با وجود فساد، استفاده از آن و خرید و فروش آن جایز نیست. آیت‌الله فاضل‌لنکرانی: خرید و نصب آنتن‌های ماهواره‌ای جایز نیست.
سوال: با توجه به اینکه امروز تعداد زیادی شبکه ماهواره‌ای برای تبلیغ دین مبین اسلام و مذهب تشیع در کنار صدها شبکه ماهواره‌ای خبری، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، ورزشی و… وجود دارد، داشتن ماهواره در منزل و استفاده از آن چه حکمی دارد؟

آیت‌الله مظاهری: جایز نیست.

سوال: استفاده از برنامه‌های ماهواره‌ای چگونه است؟ با اینکه برخی برنامه‌های خوب نیز دارد.

آیت‌الله مکارم‌شیرازی: استفاده از این برنامه جایز نیست و برنامه‌های ظاهرا خوب یا بی‌ضرر آن وسیله‌ای است برای سوق دادن به برنامه‌های فاسد بنابراین نباید مسلمانان از حیله‌های دشمنان اسلام برای نشر فساد در میان مسلمین غافل باشند.

اعتراض اردوغان به ” تتوی” فوتبالیست 18 ساله
به گزارش عصر ایران به نقل از سی ان ان ترک، اردوغان نخست‌وزیر ترکیه روز گذشته در جریان بازدید از کمپ تیم‌های فوتبال ” حسن دوغان ” در استانبول هنگام مواجهه با “برک ییلدیز”  بازیکن تیم جوانان “گالاتاسارای” به تتوی روی دست او اشاره کرده و گفت: این کارها چیست که با خودتان می‌کنید؟ چرا با پوستتان چنین رفتاری می‌کنید.

رسانه‌های ترکیه نوشتند: اردوغان پس از مواجهه با بازیکن جوان ” فاتیح تریم ” بازیکن سابق و سر مربی تیم ملی فوتبال ترکیه را نزد خود صدا زد و با تکرار حرف‌هایی که به بازیکن جوان زده بود، خواستار پاک کردن تتوی این جوان شده است. اما این بازیکن 18 ساله تیم گالاتاسارای امروز در صفحه توییتز خود با تکذیب این موضوع نوشت که صحبتی بین من و جناب نخست‌وزیر و سرمربی تیم صورت گرفت، هرکس ترجیح و سلیقه خاص خود را دارد و من این شکلی دوست دارم.

2402658 500

ییلدیز نوشت: هر کدام از این تصویرها برای من معنا و اهمیت خاصی دارند و بعضی از آنها نماد خانواده و علاقه شخصی من به والدینم هستند، من هیچ‌گاه به نخست وزیر قول پاک کردن آنها را ندادم و در ادامه از رسانه‌ها خواست به انتشار اخبار غیرواقعی خاتمه دهند و به ترجیح شخصی او احترام بگذارند.
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا