گوناگون

چه كسي از «هدي» خبر دارد؟

385168 675با توجه به گذشت 11ماه از فقدان دختر 28 ساله، سرنوشت وي در هاله‌اي از ابهام قرار دارد و پليس از مردم خواسته است تا در صورت اطلاع از وضعيت اين فرد، خبر دهند.

به گزارش ابتکار، در مورخه 22 تيرماه92 فردي با مراجعه به کلانتري 142 کن به مأموران اعلام کرد که دخترش در مسير محل کار خود به سمت منزل ناپديد شده و ديگر هيچ خبري از وي نيست.

با تشکيل پرونده مقدماتي با موضوع فقدان افراد و به دستور شعبه ششم بازپرسي دادسراي امور جنايي تهران، پرونده جهت رسيدگي در اختيار اداره يازدهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

پدر فقداني پس از حضور در اداره يازدهم پليس آگاهي، در اظهارات خود به کارآگاهان گفت:« دخترم هدي ( متولد 1365 ) درزمينه طراحي در يک شرکت تبليغاتي در منطقه شهران و در نزديکي محل سکونتمان مشغول به کار بود تا اينکه در مورخه 20 تيرماه 92 بنابر اظهارات همکارانش از محل کارش خارج شد اما پس از آن به منزل مراجعه نداشته است.»

با آغاز تحقيقات، کارآگاهان در مرحله اول به بررسي سوابق بيمارستان ها، پزشکي قانوني و… درغرب تهران و درادامه شهر تهران پرداختند اما هيچگونه نشان و خبري از فقداني بدست نيامد.

مرکز اطلاع رساني پليس آگاهي تهران بزرگ با انتشار اين خبر گفت:« با توجه به ادامه رسيدگي به اين پرونده، دستور انتشار تصوير فقداني از سوي مقام محترم قضايي صادر شده است ؛ لذا از کليه شهروندان محترم که اطلاعاتي در خصوص سرنوشت فقداني دارند درخواست مي شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طريق شماره تماس 51055511 در اختيار اداره يازدهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دهند.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا