گوناگون

کارآفرینان برتر استان قزوین معرفی شدند

81198372 5756049

به گزارش ایرنا، در این جشنواره که با حضور نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی و جمعی از جامعه کار و تولید برگزار شد، هشت کارآفرین برتر در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات معرفی و از آنان تجلیل شد.

در این مراسم ˈنادر نوریˈ از واحد تولیدی یاتاقان بوش ایران، ˈهادی غنچهˈ از واحد تولیدی نفیس نخ و ˈعزیزالله عظیمیˈ از واحد تولید صنایع غذایی شال ایران به عنوان کارآفرینان برتر استان قزوین در بخش صنعت معرفی شدند.

در بخش کشاورزی نیز ˈعلیرضا باباییˈ از واحد کاسپین گل پارسیان، سیدˈرضا خسرویˈ از واحد کشت و صنعت و دامپروی مافی و ˈبهناز ثقفیانˈ از شرکت تعاونی گوشت مازرون به عنوان کارآفرینان برتر استان قزوین معرفی شدند.

ˈمحمد حسین خوانساریˈ از شرکت پیشگامان رایان نقش و ˈفرزانه روستاییˈ از شرکت تعاونی هزاره نقش فیروز تاک نیز به عنوان کارآفرینان نمونه استان قزوین در حوزه خدمات انتخاب شدند.

در این مراسم همچنین از سیدˈمرتضی عبد حسینیˈ فرزند شهید کارآفرین و ˈمحمد امینیˈ کارگر قزوینی نمونه کشور تجلیل شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین در این مراسم در خصوص چگونگی انتخاب کارآفرینان برتر گفت: نفرات برتر با درنظر گرفتن شاخص های مختلفی همچون نوآوری، ابداع و اختراعات، ارتقای سهم در بازارهای داخلی و خارجی، برندسازی، کنترل کیفیت و رضایت مشتریان، بهره وری، ریسک پذیری، آینده نگری، توسعه نیروی انسانی، مهارت اموزی به شاغلین و توجه به اقتصاد مقاومتی انتخاب شده اند.

ˈمسعود باباییˈ افزود: پس از فراخوان از واحدهای تولیدی، کشاورزی و خدماتی برای حضور در نهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان قزوین دوهزار و 32واحد نام نویسی کردند که در مرحله نخست یک هزار و 175 واحد به دور بعد راه یافتند تا داوری شوند.

وی اضافه کرد: در این مرحله نیز 172 واحد که بیش از 50 امتیاز کسب کرده بودند به دور بعد راه یافتند و از مجموع آنها با داوری های انجام شده، مدیران هشت واحد به عنوان کارآفرینان نمونه و برتر انتخاب شدند.

این مسوول در پایان خاطرنشان کرد: برای رشد و توسعه اقتصادی کشور و توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی باید بیش از پیش به فرهنگ کارآفرینی در کشور را ترویج کنیم.

7392/ 614

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا