گوناگون

کارآفرینی در مناطق آزاد نیز مانند سایر مناطق کشور نیاز به رابطه دارد

81217741 5789651

به گزارش ایرنا و به نقل از دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد، اکبر ترکان با بیان آنکه با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، بکارگیری جوانان در مناطق آزاد مورد توجه جدی قرار گرفت، تاکید کرد: بکارگیری جوامع محلی و ایجاد اشتغال و کارآفرینی برای جوانان مناطق از اولویت ها و برنامه های مدیریت کلان مناطق آزاد و ویژه است چرا که اعتقاد داریم باید به جوانان در این مناطق اعتماد کرد.

مشاور رییس جمهوری یادآور شد: در مناطق آزاد برای جوانان کارآفرین در مناطق قطعه زمین های کوچک 200 متری پیش بینی شده تا توسعه مشاغل کوچک در مناطق آزاد آغاز شود.

ترکان تاکید کرد: توسعه جوامع محلی به ویژه توجه به جوانان بومی در مناطق آزاد از جمله اولویت ها و برنامه های مناطق آزاد کشور است چرا که بها دادن به جوانان و در اختیار گذاشتن امکانات به آنان در آینده توسعه اقتصادی را به همراه خواهد داشت.

مشاور رییس جمهوری ابراز امیدواری کرد که با گرفتن دست جوانان در مناطق آزاد و ایجاد فرصت برای بروز و ظهور فعالیت های آنان به توسعه جوامع محلی کمک کنیم.

وی با اشاره به وجود هفت منطقه آزاد و 63 منطقه ویژه اقتصادی در کشور، گفت: این مناطق ظرفیتهای خوبی برای رونق کسب و کار جوانان دارند و امید است با حذف قوانین دست و پاگیر اداری، جوانان در تمام عرصه ها حضور داشته باشند.

ترکان تصریح کرد: به همکاران خود در مناطق آزاد کشور توصیه کرده ام همواره شفافیت در فعالیت های خود را در رأس امور قرار دهند چرا که معتقدیم باید کاری کرد که هیچگاه از انتشار آن خجالت زده نشویم.

اقتصام (2)1070**1558

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا