گوناگون

کارگاه آموزشی سامانه 1888 در بوستان جمشیدیه

سینا فرنوس در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: کارگاه آموزشی و جلسه پرسش و پاسخ ویژه شهروندان با حضور آزاده، مدیر مرکز نگهداری گل و گیاه منطقه یک و کارشناسان فرهنگی سامانه 1888 برگزار شد.

فرنوس بیان کرد: در ابتدا عزیزی کارشناس سامانه 1888 منطقه ضمن خیرمقدم و تشکر از شهروندان گفت: جلب مشارکتهای مردمی که از طریق ارتقای سطح اعتماد عمومی امکان پذیر می‌شود، یکی از رسالتهای سیستم نظارت همگانی بوده و با آموزش تخصصی ناظرین افتخاری دسترسی به این مهم مهیا می‌شود.

وی تصریح کرد: در خصوص ابزارهای ارتباطی با سامانه و نحوه سیر مراحل ثبت و پیگیری پیامها و مباحث عمومی مرتبط با موضوع کارگاه آموزشی توضیحات لازم را ارائه داد.

فرنوس خاطرنشان کرد: این کلاس با حضور شهروندان به میزبانی منطقه یک برگزار شد.

*کارگاه آموزشی تولید پسماند در محله حصار بوعلی برگزار شد

مدیر اداره آموزشهای شهروندی منطقه یک گفت: در این کارگاه آموزشی که شهروندان محله حصار بوعلی حضور داشتند، و مورخ 27 خرداد ماه برگزار شد مدرس کارگاه ضمن آموزش، ساکی از وسایل دور ریختنی به شهروندان ارائه دادند.

بی‌نظیر سیاوشی اظهار داشت: مدرس این کارگاه به بحث در خصوص تولید پسماند و استفاده هرچه بهتر از وسایل دور ریختنی پرداخت و پس از بیان فواید استفاده از وسایل دور ریختنی به سوالات شرکت کنندگان  پاسخ داد.

وی خاطرنشان کرد: هدف از این کارگاه آموزشی آشنایی شهروندان با نکات کاربردی مورد نیاز بود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا