گوناگون

کارگروه جذب اعتبارات عمرانی در خراسان شمالی تشکیل شد

81230523 5811301

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری در روز سه شنبه ˈسیدعلی اکبر پرویزیˈ در دیدار مدیرکل دیوان محاسبات استان با وی اظهار کرد: این کارگروه که با حضور معاونان برنامه ریزی و عمرانی استاندار تشکیل شده، رفع موانع جذب اعتبارات عمرانی را بر عهده دارد.

وی اضافه کرد: این کارگروه اجازه دارد تا در صورت بروز مشکل برای جذب اعتبار یک پروژه، با تغییر موافقتنامه اعتبار مد نظر را برای پروژه دیگری منظور کند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی از نهادینه شدن پرداخت اعتبارات تملک دارایی استان ها در پایان سال انتقاد کرد و این برنامه را به ضرر استان های سردسیر از جمله خراسان شمالی دانست.

پرویزی افزود: استان های سردسیر زمان کمتری برای جذب اعتبار دارند و محدودیت زمانی برای جذب اعتبار در این استان ها بعضا می تواند به ریخت و پاش و حتی سوءاستفاده احتمالی از آن منجر شود.

وی راهکار اصلی این مشکل را اختصاص اعتبار عمرانی استان های سردسیر در ابتدای سال و یا افزایش زمان جذب اعتبار برای این استان ها از تیرماه به شهریورماه عنوان کرد.

استاندار خراسان شمالی بر حرکت دستگاه های دولتی استان در جذب اعتبار در مدار قانون تاکید کرد و از این دستگاه ها خواست با دیوان محاسبات همکاری بیشتری داشته باشند.

مدیرکل دیوان محاسبات خراسان شمالی نیز بر جذب اعتبار تملک دارایی ها تا پایان تیرماه به عنوان پایان سال مالی سالانه تاکید کرد.

ˈایرج مظفریˈ گفت: پیشنهاد استان ها برای افزایش مهلت برای جذب اعتبارات تملک دارایی ها رد شده و باید دستگاه های دولتی استان تا 31 تیرماه امسال اعتبارات مربوط به سال 92 را جذب کنند. ک/1

2712/626

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا