گوناگون

کانون خیرین دانشگاه پیام نور راه اندازی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل فراهانی عصر جمعه در هفتمین نشست هم اندیشی ریاست دانشگاه پیام نور کشور با رؤسای مراکز واحدها، اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی در تبریز، گفت: هر واحدی که بیشترین مشارکت خیرین را بتواند در دانشگاه جذب کند بیش از پیش از همه لحاظ مورد حمایت دانشگاه پیام نور کشور قرار خواهد گرفت.

وی با تاکید بر لزوم افزایش کیفیت خدمات آموزشی در دانشگاه پیام نور گفت: باید با استفاده از تجارب گذشتگان و با لحاظ تقاضای اجتماعی و با عقلانیت بیشتر و انجام فعالیت های آموزشی مبتنی بر تفکر و پژوهش، کار دانشگاه موثرتر از گذشته پیش برود.

فراهانی همچنین گفت: دانشگاه پیام نور مفتخر است که با داشتن بیش از 870 هزار دانشجو در سراسر کشور، آموزش را به محروم ترین شهرها و روستاهای کشور انتقال داده است و بدین وسیله گام مهمی در ایجاد عدالت آموزشی برداشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم آشنایی هرچه بیشتر مدیران و سرپرست های واحدهای پیام نور کشور با قوانین و بخشنامه های آموزشی گفت: مدیران باید زمینه جذب حداکثری دانشجویان را در دانشگاه ها فراهم نمایند.

وی در بخش پایانی سخنان خود از تصویب نوسازی خودروهای دانشگاه پیام نور توسط هیات امناء خبر داد.

در این جلسه علاوه بر فراهانی رئیس دانشگاه پیام نور کشور، نجفی برزگر معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور کشور، ناجی مدیر کل حوزه ریاست،  سید زاده مدیر کل امور اداری دانشگاه و واحدی رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی نیز در این نشست حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا