گوناگون

کاپيتان کاستاريکا: فراتر از انتظار ظاهر شديم

تيم ملي فوتبال کاستاريکا که به يک دور چهارم نهايي جام‌جهاني راه يافته بود با شکست برابر هلند در ضربات پنالتي از صعود بازماند.

کاستاريکا عملکرد بسيار خوبي در برزيل داشت. اين تيم در گروه مرگ شگفتي‌ساز ظاهر شد و همه را غافلگير کرد تا جايي که با شکست اروگوئه و ايتاليا و تساوي برابر انگليس با هفت امتياز به عنوان تيم نخست به دور بعد راه يافت. اين تيم توانست در يک هشتم نهايي هم حريف خود را شکست دهد اما برابر هلند در ضربات پنالتي بازي را واگذار کرد تا روند درخشان اين تيم ادامه نيابد و با جام خداحافظي کند.

به نقل از ايسنا، برايان روييز، کاپيتان تيم ملي فوتبال کاستاريکا که يکي از بهترين بازيکنان اين تيم در برزيل بود از عملکرد خود و هم‌تيمي‌هايش با وجود شکست برابر هلند بسيار راضي است. او گفت: ما برابر هلند در ضربات پنالتي شکست خورديم اما بازي خوبي را به نمايش گذاشتيم و از فوتبال لذت برديم. در برزيل فراتر از انتظارها ظاهر شديم و نشان داديم که مي‌توانيم چه کارهاي بزرگي انجام دهيم. به تيم ملي فوتبال هلند به خاطر صعود به نيمه نهايي تبريک مي‌گويم.

او ادامه داد: بازي بسيار خوبي را به نمايش گذاشتيم. در دفاع منسجم و بدون اشتباه بوديم تا اين که کار به ضربات پنالتي کشيده شد. من به عنوان کاپيتان تيم فشار زيادي را احساس مي‌کردم و مسئوليت بر عهده من بود. وقتي يک بازيکن ضربه پنالتي را از دست مي‌دهد احساس بسيار بدي دارد. هم در چنين حالي قرار دارم. من مسئول اين ناکامي و شکست هستم؛ چرا که ضربه پنالتي خود را خراب کردم. در ضربات پنالتي نمي‌توان پيروز را مشخص کرد. متاسفانه بخت با من يار نبود و نتوانستم ضربه خودم را گل کنم. بسيار ناراحتم.

کاپيتان کاستاريکا در پايان سخنان خود گفت: جام‌جهاني بسيار خوبي را پشت سر گذاشتيم و خاطرات خوب هميشه در ذهن ما باقي خواهد ماند.

در ضربات پنالتي اين هلند بود که با نتيجه چهار بر سه به پيروزي رسيد تا در نيمه نهايي حريف آرژانتين شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا