گوناگون

کاکا: يک فصل ديگر هم در ميلان مي‌مانم

ريکاردو کاکا اعلام کرد قصد دارد يک فصل ديگر در ميلان بماند اما حاضر نشد درباره جايگاه سرمربي هلندي خود و ماندن يا نماندن او در اين تيم حرفي بزند.

کاکا که تابستان فصل گذشته به عنوان بازيکن آزاد از رئال مادريد به ميلان پيوست در قرارداد خود بندي دارد که به او اجازه مي‌دهد در صورت عدم راهيابي روسونري به رقابت‌هاي ليگ قهرمانان فصل آينده از اين تيم جدا شود. اين اتفاق در فصل 14-2013 رخ داده است اما با اين حال کاکا قصد ترک ميلاني‌ها را ندارد.

به نقل از تسنيم، وي در اين خصوص اظهار داشت: من باز هم در ميلان مي‌مانم. مي‌خواهم يک سال ديگر براي ميلان بازي کنم اما با اين حال همه چيز به باشگاه بستگي دارد. من هنوز از فوتبال لذت مي‌برم. در دوره حضورم در رئال مادريد مشکلات جسماني داشتم و آن زمان درد نمي‌گذاشت از بازي‌ام لذت ببرم. در مادريد اوضاع آنطوري که انتظار داشتيم پيش نرفت و کنار آمدن با فشار کار آسان نبود. من به جو بازي در مادريد عادت نداشتم.

کاکا که به اردوي تيم ملي برزيل براي حضور در جام جهاني 2014 دعوت نشده است، گفت: باعث تأسف است، چون اگر دعوت مي‌شدم مي‌توانستم براي چهارمين بار در جام جهاني بازي کنم اما با اين حال ناراحت نيستم، چون مي‌دانم هر کاري از دستم ساخته بود انجام داده‌ام. اسکولاري در انتخاب‌هاي خود ترديد نداشت. به نظر من برزيل مدعي اصلي قهرماني در جام جهاني 2014 است و پس از آن تيم‌هاي اسپانيا، آرژانتين و ايتاليا شانس دارند. به نظر من ايتاليا تيم قدرتمندي است به خصوص اينکه هوش تاکتيکي‌اش بسيار بالاست.

ستاره پيشين رئال مادريد اعتراف کرد از نحوه سازماندهي و برنامه‌ريزي مسئولان کشورش براي جام جهاني 2014 راضي نيست. او خاطرنشان کرد: برزيل سرمايه‌هاي خود را براي برگزاري جام جهاني 2014 به شيوه‌اي عاقلانه خرج نکرده است و فکر مي‌کنم که در سال‌‌‌هاي آينده هزينه‌هاي برگزاري اين رقابت‌ها به مردم برزيل فشار خواهد آورد.

کاکا در پايان درباره شانس ماندن يا اخراج کلارنس سيدورف، ‌سرمربي ميلان در اين تيم در پايان فصل جاري گفت: بگذاريد اين مسائل توسط مسئولان باشگاه حل و فصل شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا