گوناگون

کرمانشاه قهرمان دو و میدانی دانشگاه‌های کشور در قم شد

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات دو و میدانی دانشگاه‌های پیام نور کشور در قم بعد از ظهر یکشنبه به پایان رسید و نمایندگان استان‌های قم، تهران، فارس و آذربایجان شرقی در مواد باقی مانده مدال طلا گرفتند اما عنوان قهرمانی به کرمانشاه رسید.

در این مسابقات که در پیست دو و میدانی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد، در ماده 200 متر، سید ایمان میرپور از فارس با زمان 22 ثانیه و 2 دهم ثانیه قهرمان شد و سید احمد موسوی از مازندران با 22 ثانیه و 6 دهم ثانیه و تقی ربیع نیا از همین استان با اختلاف صدم ثانیه به مقام سوم دست پیدا کرد.

در ماده 5 هزار متر، محمدرضا ابوترابی از تهران با زمان 15 دقیقه و 22 ثانیه و 8 دهم ثانیه به مدال طلا دست یافت و علی اکبر غفاری از آذربایجان غربی با زمان 15 دقیقه و 36 ثانیه و 4 دهم ثانیه دوم شد و مدال برنز این ماده نیز به مرتضی بیرانوند از لرستان رسید که با زمان 16 دقیقه و 5 ثانیه به کار خود پایان داد.

در ماده پرش طول، محمد پیرجهان از آذربایجان شرقی طلایی شد و پرشی به طول 6 متر و 6 سانتی متر وی را به این عنوان رساند اما نظیر قویدل از گلستان با پرشی به میزان یک سانتی متر کمتر از پیرجهان به نایب قهرمانی بسنده کرد و سعید کاظمی با پرش 5 متر و 87 سانتی متری سوم شد.

در ماده پرتاب وزنه، تنها مدال تیم دو و میدانی دانشگاه پیام نور قم به دست آمد چنان که محمدحسین اسکندری با پرتابی به طول 15 متر و 28 سانتی متر و با اختلاف 30 سانتی متری نسبت به نفر دوم به مدال طلا رسید و پس از وی داوود ملک‌پور از چهارمحال و بختیاری با 14 متر و 52 سانتی متر و محمود صمیمی از همین استان با 14 متر و 34 سانتی متر دوم و سوم شدند.

در مجموع نتایج مواد مختلف، تیم دو و میدانی کرمانشاه با 40 امتیاز مقام قهرمانی کشور را به دست آورد و چهارمحال و بختیاری با 39 امتیاز و خوزستان با 35 امتیاز در رده‌های بعدی تیمی قرار گرفتند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا