گوناگون

کفاشيان: از نظر ما کي‌روش مربي برتر و بهتر است

 علي کفاشيان در مورد شکست تيم ملي ايران مقابل بوسني گفت:‌بازيکنان تلاش خود را کردند و تا حد توان زحمت کشيدند اين مسئله نشان مي‌دهد در جام جهاني براي صعود کردن نياز به کار بيشتر داريم و بايد از اين وضعيت بهتر شويم.

به گزارش فارس، وي در پاسخ به اين سؤال که فاصله فوتبال ما با اروپا مشخص شد، گفت:‌حتماً همين است برنامه‌ريزي داخلي و برنامه ليگ بسيار مهم است به هر حال بازيکنان بوسني در اروپا فعاليت مي‌کنند کادر فني ما در تمرينات آماده سازي تلاش کرد آمادگي بازيکنان بالا ببرد اما اين شرايط هم اندازه‌اي دارد به هر حال از تلاشي که صورت گرفت تشکر مي‌‌کنم.

رئيس فدراسيون فوتبال ايران در مورد انتقاداتي که بازي فوتبالي ايران مي‌شود، اظهار داشت: بازيکنان ما تلاش خودشان را انجام دادند ما مقابل سه تيم قوي و قدرتمند بازي داشتيم و بيشتر سعي مي‌کرديم دفاع کنيم تا در فرصت مناسب به گل بخوريم اما بوسني تيم بسيار قوي بود و آنها آمده بودند تا در جام جهاني به جمع چهار تيم برتر صعود کنند متأسفانه در بازي آخر نتوانستيم مقابل اين تيم نتيجه بگيريم و حذف شديم.

کفاشيان در پاسخ به اين سؤال که کي‌روش خداحافظي تلويحي با فوتبال ايران انجام داد و آيا او به ايران مي‌ايد، گفت: کي‌روش به ايران مي‌آيد او را به عنوان مربي برتر و بهتر مي‌شناسيم.

وي در مورد اينکه چقدر براي تمديد قرارداد کي‌روش اراده وجود دارد، عنوان کرد: از اول اراده ما بر حفظ کارلوس کي‌روش بود البته او بايد شرايط ما را قبول کند و ما هم سعي مي‌کنيم مسائل مدنظر کي‌روش را حل کنيم اميدوارم اين مشکلات حل شود و کي‌روش را نگه داريم.

کفاشيان در مورد اينکه آيا اکنون افسوس بازي با آرژانتين را نمي‌خورد، خاطرنشان کرد:نه، نه اصلاً نبايد توقعات را بالا ببريم خيلي از تيم‌هاي بزرگ هم در جام جهاني حذف شدند و تيم‌‌هاي آسيايي قدرتمند نتوانستند عملکرد خوبي داشته باشند جام جهاني همين است بايد تلاش‌مان را بيشتر کنيم و چيزي از شايستگي‌هاي ما کم نمي‌شود.

وي در مورد در پيش بودن جام ملت‌هاي آسيا عنوان کرد:‌ بايد خودمان را براي جام ملت‌ها آماده کنيم و تيم بعدي ما تيم حاضر در جام جهاني 2018 بايد باشد تا شروع جام ملت‌هاي آسيا وقت کمي باقي است و در اين بين بازي‌هاي ليگ هم در پيش است که بايد با يک برنامه‌ريزي مناسب خودمان را آماده کنيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا