گوناگون

کلينزمان: بلژيک از مدعيان پنهاني است

يورگن کلينزمان مدعي شد که او اعتماد به نفس لازم براي حمايت از تيمش به منظور شکست بلژيک در مرحله يک‌هشتم نهايي جام‌جهاني را دارد.

به نقل از فارس، وي اظهار داشت: من فکر مي‌کنم صحبت کردن درباره قهرماني در جام‌جهاني در حال حاضر واقع بينانه نيست. اکنون اعتماد به نفس کافي براي بازي مقابل بلژيک را داريم؛ اين مسابقه بسيار ويژه و خاص است و مي‌توانيم آنها را شکست دهيم.

سرمربي تيم ملي آمريکا ادامه داد: همه ما مي‌دانيم که بايد با نهايت تلاشمان بازي کنيم و براي پيروزي در اين مسابقه تمام بازيکنان بايد صد در صد توانشان را به کار ببندند.

وي خاطرنشان کرد: بلژيک به خاطر بازيکناني که دارد، يکي از مدعيان پنهاني در جام‌جهاني است. مسلما ما به هيچ وجه از رويارويي با آنها نمي‌ترسيم. احساس مي‌کنيم در شرايطي قرار داريم که بتوانيم با آنها مبارزه کنيم. معتقديم که پايه‌اي را در تيممان ايجاد کرده‌ايم که قابليت شکست بلژيک را دارد.

کلينزمان اضافه کرد:‌ از عملکرد بازيکنانم در بازي مقابل آلمان به اندازه دو بازي اول راضي نيستم. اکنون که به مرحله حذفي رسيده‌ايم، تمام بازيکنان بايد صد در صد توانشان را براي موفقيت تيم به کار بگيرند. معتقدم که تاکنون در تيم ما هيچ کس نمي‌تواند مدعي شود که صد در صد توانش را به کار بسته است. اين پيغام بسيار مهمي به بازيکنان است که اکنون بايد خودشان را نشان دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا