گوناگون

کلینیک گل و گیاه در منطقه 15 احداث می‌شود

 نادر لطفی مدیر اداره فضای سبز شهرداری منطقه 15 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: اجرای طرح احداث کلینیک گل و گیاه در منطقه 15 در سال 93 در دستور کار اداره فضای سبز شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور افزایش سرانه‌های فضای سبز به ویژه گسترش و پرورش گل و گیاه در محلات 20 گانه منطقه 15 در دست اجراست.

لطفی اظهار داشت: در این طرح کلینیک گل و گیاه با مساحت 900 متر مربع در منطقه 15 با مشارکت همکاری معاونت امور شهری و فضای سبز و اداره فضای سبز شهرداری منطقه 15 احداث و راه‌اندازی خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: احداث کلینیک گل و گیاه در منطقه 15، افزایش سرانه‌های فضای سبز، آموزش حفظ، نگهداری و نحوه کاشت گل و گیاه و گونه‌های مختلف گیاهی، توزیع اقلام آموزشی، بروشور، سی‌دی و کتابچه و پکیج‌های آموزشی گل و گیاه از اقدامات اجرایی این طرح است.

لطفی خاطرنشان کرد: احداث بوستان‌های بازیافت، شهید آوینی، 15 خرداد، سنبل در منطقه 15، احداث سرانه‌های فضای سبز در تقاطع‌های منطقه 15 از جمله تقاطع هاشم‌آباد، بعثت و خیابان منصور، امام علی (ع) از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 15 است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا