گوناگون

کي‌روش:مي‌خواهيم عملکرد خوبي‌ داشته باشيم

 به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت فدراسيون، کي‌روش پس از پايان تمرين روز گذشته در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها درباره حضور در برزيل و همچنين شرايط کمپ تيم ملي در باشگاه کورينتيانس توضيحاتي ارائه کرد.

سرمربي تيم ملي در ابتدا گفت: ما از صعودمان به جام جهاني و حضور در برزيل و از اينکه مقابل بهترين تيم هاي جهان بازي مي‌کنيم، خوشحال هستيم و خوشبختانه در برزيل کمپ بسيار خوبي را در اختيار داريم و امکانات باشگاه کورينتيانس کامل و بسيار مناسب است.

در پاسخ به سوال گزارشگر برزيلي مبني بر اينکه آيا تماشاگران برزيلي از تيم فوتبال ايران حمايت خواهند کرد يا خير، پاسخ داد: اميدواريم تا تيم ملي فوتبال ايران عملکرد بسيار خوبي داشته باشد و با حمايت هاي هواداران برزيلي حتي مقابل تيم ملي آرژانتين هم عملکرد خوب و آبرومندانه اي را ارائه کنيم.

وي در سوال بعدي درباره بازي نخست و مقابل تيم ملي نيجريه گفت: همه بازيکنان از حضور در جام جهاني برزيل بسيار خوشحال هستند و تمرکزمان بر روي بازي اول مقابل نيجريه است. البته اينکه بازي اول‌مان مقابل نيجريه است و نه مقابل تيم‌هايي مانند برزيل، آلمان و تيم‌هاي بزرگ ديگر، براي ما وضعيت بسيار بهتري ايجاد کرده است.

وي درباره ديدار دوستانه مقابل ترينيداد و توباگو هم اينطور توضيح داد: تيم ملي ترينيداد و توباگو البته نزديکي‌هاي خاص خودش به فوتبال نيجريه را دارد. مانند نيجريه قدرتمند نيست اما بازيکنان بسيار خوب و باتجربه و فيزيکي دارد.

آخرين سوال از کي روش اينگونه بود که آيا وي تصوري از يازده بازيکن اصلي تيم ملي در بازي اول دارد يا خير، که سرمربي تيم ملي فوتبال ايران اينگونه پاسخ داد: مطمئنا ايران بايد استراتژي مناسبي نسبت به اين بازي داشته باشد و نگاه و نگرشمان به اين بازي بسيار مهم است. در واقع تمام بازيکنانمان بايد تمرکز کاملشان را در اين بازي به کار بگيرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا