گوناگون

کی‌روش باید بماند و نتیجه عملکردش را در جام ملت‌های آسیا ببنید

به گزارش خبرنگار مهر، منصور ابراهیم‌زاده در مورد دیدار تیمش برابر تیم فوتبال جوانان ایران، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: در این بازی تیم جوانان به خاطر دوندگی و جنگندگی بازیکنانش‌، فشار خوبی به تیم ما وارد کرد. با توجه به اینکه پیکان در دوران آمادگی به سر می‌برد، این فشار برای‌ بازیکنان بسیار خوب بود.

وی با بیان اینکه عملکرد بازیکنانش در این بازی، این نوید را می‌دهد که روز به روز پیکان آماده‌تر می‌شود، در مورد تیم جوانان هم تاکید کرد: به نظرم تیم جوان، تیمی بسیار مسجم و خوب استو بازیکنان این تیم، دوندگی بالایی دارند که اگر این دوندگی با تجربه بیشتری صورت گیرد، می‌تواند شانس موفقیت آنها را بالاتر ببرد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان اضافه کرد: قطعا بازیکنان تیم جوانان وقتی مقابل تیم پیکان و بازیکنان باتجربه‌اش اینگونه بازی می‌کنند، می‌توانند برابر رقبای هم سن و سال خود خیلی راحت‌تر کار کنند. در مجموع امیدوارم این تیم در مسابقات آسیایی موفق شده و به جام جهانی حوانان برسد.

ابراهیم ثنایی سرپرست پیکان اعلام کردهدف‌گذاری این باشگاه کسب سهمیه آسیا در لیگ چهاردهم است. وی در این خصوص اینگونه واکنش نشان داد: در صحبت‌های اولیه‌ای که با مسئولان باشگاه داشتم، قرار شد در فصل جاری ضمن حفظ سهمیه لیگ، ثباتی خوبی را در تیم بوجود آورده و در رده‌های بالای جدول قرار بگیریم.

ابراهیم‌زاده با بیان اینکه تمام نفرات مدنظرش توسط باشگاه جذب شده‌اند، یادآور شد: طبیعی است پس از ثبات پیکان در لیگ برتر، باید در لیگ امسال در جمع تیم‌های بالای جدول قرار بگیریم و به اهداف‌مان دست یابیم.

وی در مورد وضعیت کارلوس کی‌روش هم اظهار کرد: هدف از جذب کی‌روش، رسیدن از یک نقطه به نقطه دیگری بود. امروز برای حضور در جام ملت‌های آسیا زمان کمی داریم و اگر بخواهیم کادرفنی را تغییر دهیم، ممکن است فرصت را از دست بدهیم، به همین دلیل کی‌روش باید بماند تا نتایج کارش در فوتبال ایران را در جام ملت‌های آسیا ببینید.

سرمربی تیم فوتبال پیکان با بیان اینکه کی‌روش شناخت خوبی از بازیکنان تیم ملی دارد، در پایان گفت: وقتی اعلام شد تیم ملی ایران در جام جهانی بهترین تیم آسیا بوده است، پس باید این موضوع را در جام ملت‌های آسیا هم ثابت کند، به همین دلیل است که می‌گویم ماندن کی‌روش بهتر از آوردن مربی جدید است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا