گوناگون

گفتمان نمازشناسی ویژه جوانان در اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل عصر یکشنبه در اختتامیه این گفتمان با اشاره به اهمیت موضوع نماز در بین جوانان به نقش این موهبت الهی در تقویت روحیه جوانان تاکید کرد.

بهرام غیبی با بیان اینکه بیشتر مخاطبان هدف­گذاری شده در جمعیت هلال احمر قشر جوان است، افزود: آموزش این اصل مهم در بین جوانان و رویکرد آن از ضروریات جامعه امروزی است.

وی عامل اصلی توجه به جوانان را شکل­گیری شخصیت هر فرد در مقطع جوانی و شفافیت و حساسیت این قشر با توجه به روحیه تاثیرپذیری آنان دانست.

استاد حوزه و دانشگاه و مرکز تخصصی نماز قم نیز در این گفتمان به بررسی نقش نماز در رشد و تعالی جوانان پرداخت و از جوانان خواست که جایگاه واقعی خود را بشناسند.

حجت الاسلام عبدالله بحرینی با بیان اینکه بیشترین یاران امام زمان (عج) جوانان هستند و تصریح کرد: نماز به عنوان رکن رستگاری انسان در دنیا و آخرت است.

وی افزود: اگر نماز هر فرد در جامعه درست و شایسته باشد در سایر زمینه ­ها می­ تواند به مرحله رستگاری و حرکت عبودی ارزشمند دست پیدا کند.

استاد مرکز تخصصی نماز قم در عین حال غفلت را بیماری شایع جوانان جوامع امروزی برشمرد و نماز را عامل مهمی برای جلوگیری از بیماری نسل جوان عنوان کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا