گوناگون

گلایه دادستان سنندج از اجرا نشدن کامل مصوبات شورای حفاظت از اراضی

81222622 5797929

به گزارش خبرنگار ایرنا، اکبر جوهری روز سه شنبه در نشست شورای شهر با موضوع حفاظت از اراضی ملی، افزود: اگر طبق قانون عمل شود و از واقعیت ها فاصله نگیریم بسیاری از مشکلات موجود را می توان حل کرد.

وی اولین گام مقابله با متصرفان اراضی و کسانی که اقدام به ساخت و ساز غیرقانونی می کنند را عدم ارائه خدماتی از جمله آب، برق و گاز دانست و گفت: باید وضعیت فعلی در زمینه تصرفات در حواشی شهر را تثبیت و کنترل کرد و سپس برای رفع آنها چاره ای اندیشید.

وی با اشاره به اینکه قانون، وظایف دستگاه های مختلف را مشخص کرده است، افزود: سازمان ها و ادارات مسوولیت خود را برای مشخص کردن متولی زمین ها در داخل و محدوده اطراف شهر سنندج به انجام برسانند.

جوهری بر اهمیت اولویت برخورد با زمین خواران بزرگ تاکید کرد و افزود: برخوردهای سریع و به موقع نیروی انتظامی و دادستانی موجب شده است تا وضعیت در زمینه ساخت و سازهای غیرمجاز بدتر از شرایط موجود نشود.

وی با اشاره به اینکه پیشگیری بهتر از درمان است، ادامه داد: ضروری است پیش از آغاز ساخت و ساز غیرقانونی از انجام آن جلوگیری شود چون تخریب اماکن ساخته شده هزینه بر و دشوار خواهد بود.

به گفته وی با فرهنگسازی و آماده کردن فضای روانی جامعه می توان مردم را از این امر که هدف دادستانی تنها مبارزه با زمین خواران است مطلع کرد.ک/2

570/533

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا