گوناگون

گلم به اسپانيا زيباترين گل دوران بازيگري‌ام بود

تيم ملي هلند جمعه هفته گذشته با نتيجه 5 بر يک از سد اسپانيا گذشت که گل نخست هلند را در اين بازي، روبين فن‌پرسي با يک ضربه سر شيرجه‌اي زيبا از روي خط محوطه جريمه با عبور دادن توپ از روي سر ايکر کاسياس، به ثمر رساند.

به نقل از تسنيم، فن‌پرسي 30 ساله در خصوص اين گل گفت: آن گل بهترين گل دوران بازيگري من بود. بهتر است بگويم که يک گل خارق‌العاده بود. زماني که به آن صحنه نگاه مي‌کنم مي‌بينم که يکي از بهترين صحنه‌هاي دوران بازيگري من بوده است. زدن آن ضربه نوعي ريسک بود اما من قبل از آنکه سانتر ارسال شود ديدم که ايکر کاسياس از خط دروازه‌اش جدا شده است.

کاپيتان لاله‌ها ادامه داد: قبل از اينکه توپ را دريافت کنم، کاسياس از دروازه‌اش فاصله گرفته بود و به همين دليل تصميم گرفتم با يک ضربه سر قوسي توپ را بزنم که گل فوق‌العاده‌اي از آب درآمد.

مهاجم منچستريونايتد درباره شانس صعود هلند به مرحله بعد گفت: تورنمنت به تازگي آغاز شده است. ما نتيجه تحسين‌برانگيزي کسب کرديم اما هنوز راه طولاني تا قهرماني در اين رقابت‌‌‌ها داريم. اين پنجمين حضور من در تورنمنت‌هاي مهم است و مي‌دانم که شرايط اين تورنمنت‌ها چگونه است. خوشبيني براي کسب موفقيت به همان سرعت که به وجود مي‌آيد، مي‌تواند از بين برود.

بازي بعدي تيم ملي هلند فردا ساعت 20:30 به وقت تهران در ورزشگاه بيرا ريو پرتو آلگره برابر استراليا است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا