گوناگون

گنجانده شدن پی‌گیری اجرای مصوبات در اولویت کاری مسئولان و مدیران بروجرد

2313231 381به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،، رضا آریایی شامگاه سه‌شنبه در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری شهرستان بروجرد با اشاره به آمار نگران‌کننده بیکاری در استان لرستان و شهرستان بروجرد، گفت: دولت می‌کوشد علاوه بر حمایت از واحدهای تولیدی و اشتغالزای فعال، نسبت به رفع مشکلات دیگر واحدها نیز اقدام کند.

وی تصریح کرد: این مهم در صورتی محقق می‌شود که با اطلاعات دقیق، جامع و اقدامات کارشناسانه در رفع مشکلات موجود واحدهای تولیدی همراه باشد.

آریایی ارائه تسهیلات بی‌رویه بانکی به افراد و ناآشنا بودن مردم با قوانین بانکی را در بروز مشکلات موجود مؤثر دانست.

سرپرست فرمانداری بروجرد از متولیان امر خواست علاوه بر طرح مصوبات، پی‌گیری اجرای مصوبات را نیز در اولویت کاری خود قرار دهند.

آریایی تأکید کرد: رفع مشکلات واحدهای تولیدی در این کارگروه منوط به انجام وظایف هر یک از مسئولان در حوزه وظایف خود است. مشکلات موجود با تشریک مساعی و پذیرش ایده‌ها و نظرات معقول قابل حل است.

سرپرست فرمانداری بروجرد ادامه داد: سال‌هاست که عدم پرداخت معوقات بانکی و بدهی واحدهای تولیدی به معضلی تبدیل شده که تولید داخلی و تعطیلی واحدهای فعال را تهدید می‌کند.

وی افزود: در صورتی که همکاری دوسویه بین مسئولان ذی‌ربط و صاحبان واحدهای تولیدی در این زمینه انجام نشود، برگزاری جلسات منتج به نتیجه لازم نمی‌شود.

آریایی پیشنهاد کرد پیش از تشکیل جلسات بعدی در این زمینه، گروه کارشناسان خبره و آگاه به مسائل صنعت و تولید، موارد و مشکلات موجود را دسته‌بندی کرده و راهکارهای حل آن‌ها را بیان کنند.

وی خاطرنشان کرد: پس از اجرای این کار، در جلسات بعدی تصمیمات لازم گرفته شود. مسئولان شرکت کننده استانی و شهرستانی با هدف رفع مشکلات موجود در این جلسات شرکت کنند که این همکاری باید دو سویه بوده و توسط همه دستگاه‌های ذی‌ربط انجام گیرد.

انتهای پیام/م

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا