گوناگون

‌بی‌خانمانی اولین سایت بازیافت نخاله ساختمانی کشور

مسئول دبیرخانه کارگروه پسماند استان کرمانشاه به تعطیلی سایت بازیافت نخاله کرمانشاه اشاره کرد و گفت: باید مکان مناسبی برای این سایت بازیافت در نظر گرفته شود.

مهندس شهرام نادری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران‌(ایسنا)، منطقه کرمانشاه، اظهار کرد: محلی که پیش از این برای سایت بازیافت نخاله کرمانشاه در نظر گرفته شده بود، موقتی و مکان دپو نخاله‌های ساختمانی بود.

این مسئول با بیان اینکه سایت بازیافت نخاله‌های ساختمانی باید در محلی دور از سکونتگاه مردم باشد، تصریح کرد: مکان بازیافت نخاله نیز مانند واحدهای صنعتی باید دور از شهر باشد، زیرا از نظر آلایندگی در رده هفتم قرار دارد.

نادری همچنین از برنامه ریزی برای ایجاد چند نقطه در شهر کرمانشاه خبر داد تا بتوان در این نقاط نخاله‌های ساختمانی را بازیافت کرد.

وی گفت: روزانه حدود 4400 تن نخاله ساختمانی در استان تولید می‌شود که بازیافت آن می‌تواند به حفظ منابع طبیعی و کاهش آلودگی زیست محیطی کمک کند.

به گفته این مسئول، کرمانشاه اولین استان کشور است که به سایت بازیافت نخاله‌های ساختمانی مجهز شد.

نادری تاکید کرد: پیگیری وضعیت سایت بازیافت نخاله کرمانشاه در کارگروه پسماند در دستور کار است و با تشکیل این کارگروه حتما مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

‌انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا