گوناگون

1100 دامغانی به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام شدند

سرهنگ پاسدار سید محمد رضا حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به اعزام یک هزار و 100 نفر دامغانی به مرقد امام خمینی(ره) اظهار داشت: این زائران با 25 دستگاه اتوبوس و همران با پلیس راهور، اکیپ پزشکی و آمبولانس ساعت 11 شب از دامغان به حرم مطهر امام خمینی(ره) رهسپار شدند.

وی پایگاه های مقاومت بسیج شهری و روستایی کار ثبت نام از این زائران را انجام داده اند، خاطر نشان ساخت: انقلاب اسلامی که با تفکر و تدبر حضرت امام خمینی (ره) در ایران به وقوع پیوست، ادامه بعثت انبیا بود.

14 خرداد روز میثاق ملت با امام (ره) است

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان از 14 خرداد را روز میثاق ملت ایران و ملت ها مسلمان جهان با امام(ره) ذکر کرد و گفت: 14 خرداد یک روز تاریخی و به یادماندنی است که میلیون ها مسلمان در این روز بار دیگر با آرمان های بلند امام خمینی(ره) تجدید بیعت می کنند.

حسینی تبعیت از ولی فقیه زمان را ضروری برشمرد و اضافه کرد: هر چند امام خمینی(ره) امروز در میان ما نیست اما نام و یاد ایشان در ذهن و دل های ما خواهد ماند و تبعیت از ولی فقیه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای باید در سرلوحه کارهای مان قرار گیرید.

وی با تاکید بر اینکه حضرت امام خمینی(ره) به ملت ایران عزت داد گفت: همه ما وظیفه داریم این شخصیت ممتاز را به نسل جوان و نسل های آینده معرفی کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا