گوناگون

ديدار انجمن سينما داران با مسئولان بانك آينده در سازمان سينمايي درباره “سينما كارت”

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي سازمان سينمايي ، صبح امروز – سه شنبه  چهارم تير – به جهت ايجاد هماهنگي در خصوص  طرح سينما كارت  جلسه اي ميان هيأت مديره انجمن سينما داران و مسئولين شركت ” ارتباط فردا” بانك آينده و با حضور “محمد احساني” معاون  سازمان سينمايي و “مجيد مسچي” مدير عامل موسسه سينما شهر در سازمان سينمايي برگزار شد.

 در اين جلسه كه با هدف هماهنگي دو ركن اصلي اجراي طرح “سينما كارت ” بر گزار شد، طرفين  با طرح مسائل و مشكلات مربوطه، به تفاهم در خصوص اجرا ي هر چه بهتر اين طرح در راستاي رضايتمندي هر چه بيشتر مخاطبين رسيدند.

درابتداي جلسه  مهندس “مجيد مسچي” با بيان سابقه اي ناموفق از اجراي طرحي مشابه سينما كارت  در 10 سال پيش ، طرح فعلي را بسيار متفاوت و با برنامه ريزي درست در جهت بر آوردن اهداف سازمان سينمايي در جذب مخاطب همراه با پيش بيني رضايت مندي تماشا گران با همكاري بانك آينده و سينما داران دانست.

در ادامه “سيد حامد قناد پور ” مدير عامل شركت ” ارتباط فردا ” به سينما داران اطمينان داد كه بانك آينده در ارائه سرويس هاي مورد نظر سينما ها ، پشتيباني خوب و مناسبي  خواهد داشت و حتي بانك آينده اين آمادگي را دارد كه تمامي سرويس هاي خدماتي خود را در سالن سينما به انجام رساند.
در اين جلسه  هيأت مديره انجمن سينما داران  نيز ضمن استقبال از اين طرح اعلام كردند كه در اجراي هر چه بهتر طرح سينما كارت تلاش خواهند كرد.

در پايان جلسه “محمد احساني ” با ابراز خرسندي از اجراي اين طرح در راستاي كمك به سينماي ايران گفت : ما اين طرح را با نيت مثبت ادامه خواهيم داد و از نگاه فرهنگي مديريت بانك آينده نيز تشكر مي‌كنيم.

وي نكته اصلي در اجراي موفقيت آميز اين طرح را در اطلاع رساني درست و مناسب دانست و گفت: با اطلاع رساني درست  و آگاهي دادن مردم نسبت به اين موضوع ، طرح سينما كارت به صورت يك مطالبه عمومي خواهد شد و انشاء الله بركات خوبي نصيب سينماي ايران خواهد كرد.

سينما كارت، يك كارت خريد بانكي است كه بصورت مشترك و با همكاري بانك آينده ، سازمان سينمايي و موسسه سينما شهر تهيه شده است. از اين كارت مي توان فقط به منظور خريد بليط سينماهاي طرف  قرارداد با موسسه سينما شهر و از طريق پايانه هاي فروشگاهي بانك عامل نصب شده در سينماهاي مذكور استفاده نمود.

انتهای پیام/ اس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا