گوناگون

معاون استاندار: ایلام نیازمند مشارکت و سرمایه گذاری «بنیاد برکت» است

81218917 5791695

به گزارش ایرنا، «حشمت اله عسگری» روز شنبه در نشست بنیاد برکت در ایلام اظهار کرد: با توجه به این که بنیاد برکت نهادی مقدس، آرمانی و اخلاق مدار است مردم و مسوولا استان امید زیادی به سرمایه گذاری آن بسته اند.

وی ادامه داد: بنیاد برکت اولویت و ظرفیت های بالایی برای سرمایه گذاری در راستای حمایت از طرح های نیمه فعال، راکد و سپس ایجاد طرح های جدید دارد که امید می رود در این زمینه در استان ایلام ورود پیدا کند.

وی افزود: اقدام ها و حمایت های بنیاد برکت بسیار شفاف و خیرخواهانه است که امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت ویژه در راستای محرومیت زدایی استان اقدام های شایسته و اساسی انجام دهیم.

عسگری گفت: فعالیت بنیاد برکت در مقوله مدرسه سازی در مناطق محروم ایلام و اجرای طرح بیمه روستایی و حمایت از ایتام جای قدردانی دارد که انتظار است با اطلاع رسانی دقیق در زمینه کار آفرینی و سرمایه گذاری هم بتواند در استان وارد شود.

معاون برنامه ریزی استاندار ایلام اضافه کرد: با توجه به پیگیری های گذشته در بحث سرمایه گذاری بنیاد برکت در طرح های استان نتیجه مطلوبی حاصل نشده که امید است با مشخص شدن گردش کار و شناسایی محورهای اجرایی بتوان از ظرفیت این بنیاد در راستای فعال شدن طرح های راکد و نیمه فعال و همچنین راه اندازی طرح های جدید موفق عمل کرد.

وی از مسوولان بنیاد برکت در استان خواست که توافق نخستین برای ایجاد طرح های جدید در زیر بخش های نفت و گاز، خدمات، صنعت، کشاورزی، کار آفرینی و گردشگری انجام شود تا بدون سرگردان شدن سرمایه گذاران آنان را به سمت استفاده از ظرفیت سرمایه گذاری بنیاد سوق داد.

عسگری گفت: ظرفیت های ایلام در بخش نفت و گاز، صنایع پایین دستی پتروشیمی، کانی های غیر فلزی و گردشگری قابل توجه و منحصر به فرد بوده که نیازمند سرمایه گذاری است.

وی افزود: سرمایه گذارانی که به بنیاد برکت برای سرمایه گذاری معرفی شده اند مشکل ضمانت دارند که امیدواریم، بنیاد برکت برای رفع این مساله استان ایلام را به صورت ویژه مورد توجه قرار دهد.

به گزارش ایرنا، بنیاد برکت نهادی وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) است که در حوزه مدرسه سازی، امور زیربنایی، صنعتی و… مناطق غیربرخوردار و توسعه نیافته کشور سرمایه گذاری و کمک می کند.

سرمایه گذاری این بنیاد در حوزه زیربنایی، صنعتی، اقتصادی و تولیدی یکی از مطالبه های جدی مردم استان ایلام است. ک/2

7177/565

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا