گوناگون

طرح جامع” مالیاتی” رونمایی شد

به گزارش «نسیم»، علی عسگری، رئیس سازمان امور مالیاتی کشور در مراسم رونمایی طرح جامع مالیاتی با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: این طرح جامع مالیاتی با ابعاد و پیچیدگی‌های فراوان بعد از سازمان‌دهی و رفع نقاط ضعف امروز عملیاتی شد.

وی ادامه داد: از دست‌اندرکاران تقاضا دارم ضمن بالا بردن سرعت در پیاده‌سازی طرح از دقت و استحکام فنی با وجود فشارهای فراوان برای طی شدن سریع‌تر طرح غافل نشوند.

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: طرح جامع مالیاتی در کد ۰۷ امروز تمام شده و قابل اجرا است اما نیاز به مراقبت‌های لازم برای نهایی شدن و ابلاغ دارد.

در ادامه آریا در رابطه با جزییات طرح جامع مالیاتی اظهار داشت: این طرح یکی از قوی‌ترین پایگاه داده‌های کشور است که در ۶۰۷ نقطه در کشور و هم چنین ساختمان عملیاتی متصل می‌شود.

وی ادامه داد: اجرای طرح جامع مالیاتی در دو سال گذشته با ثبت‌نام مودیان آغاز شده به طوری که سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در طرح وارد شده‌اند.

آریا با بیان این که این پورتال اینترنتی با هدف توسعه فرهنگ خوداظهاری کلید خورد افزود: ثبت‌نام، پرداخت، استعلامات عدم بدهی الکترونیکی و حذف مراجعات حضوری به ادارات مالیاتی از جمله خدمات این طرح می‌باشد.

وی تاکید کرد: با استفاده از طرح جامع مالیاتی در تیر ماه امسال مراجعات حضوری و اظهارنامه‌های کاغذی و همینطور روش سنتی اخذ مالیات حذف می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا