گوناگون

2500 معرفی نامه برای استفاده از خدمات بستری بیمه سلامت در آذربایجان غربی صادر شد

81193120 5746984

هاشم سلطانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای اجرای طرح بیمه همگانی سلامت در استان، اطلاع رسانی های لازم برای افراد ثبت نام شده در این طرح در خصوص دریافت معرفی نامه در صورت نیاز به خدمات بستری انجام شده بود که بسیار موثر واقع شد.

وی اضافه کرد: پیش از دریافت دفترچه خدمات درمانی بیمه سلامت، افرادی که نیاز به بستری در مراکز درمانی دارند، می توانند این خدمات را با معرفی نامه از بیمه سلامت استان، در بیمارستانها دریافت کنند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر پس از ثبت نام اولیه از افراد متقاضی، در حال چاپ و تحویل دفترچه های بیمه سلامت به متقاضیان هستیم که به محض دریافت دفترچه، دیگر نیازی به اخذ معرفی نامه از ادارات بیمه نیست.

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی با اشاره به عدم وجود تفاوت ظاهری بین دفترچه های جدید و پیشین بیمه سلامت ادامه داد: اعتبار این دفترچه ها نیز یک ساله است.

سلطانی از رضایت بیش از 92 درصدی ثبت نام کنندگان در طرح بیمه سلامت همگانی از اجرای این طرح در آذربایجان غربی خبر داد و گفت: این نظرسنجی از ثبت نام کنندگان شهرستانهای استان صورت گرفت که نتیجه آن بسیار قابل توجه بود.

وی افزود: در این نظرسنجی رضایت از دسترسی به سایت بیمه سلامت، رضایت از نحوه برخورد و پاسخگویی کارکنان ، مدت زمان انجام فرایند ثبت نام، وضعیت اطلاع رسانی و ضوابط اعمال شده مورد افکارسنجی قرار گرفت.

ثبت نام اولیه طرح بیمه سلامت همگانی از ابتدای اردیبهشت ماه امسال همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی انجام شد که انجام آن را می توان گامی بزرگ در راستای همگانی کردن بیمه تمام مردم استان به ویژه افراد بدون دفترچه دانست.

طبق آخرین آمار، افزون بر 200 هزار نفر در این استان در طرح بیمه سلامت همگانی شرکت کرده اند.

ثبت نام این طرح برای افراد فاقد بیمه خدمات درمانی و افرادی که به هر دلیلی، از پوشش بیمه ای دیگر بیمه ها خارج می شوند به صورت مستمر ادامه دارد.

8137/581

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا