گوناگون

3000 پروژه نیمه تمام عمرانی در آذربایجان شرقی وجود دارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق پورمهدی صبح شنبه در مراسم بهره برداری از پروژه های شهرداری تبریز اظهار داشت: یکی از مهمترین پروژه های عمرانی استان اتمام خط آهن تبریز – میانه است که با اتمام آن فاصله مسافرت در مسیر تبریز – تهران به شش و نیم ساعت کاهش خواهد یافت.

وی پروژه های آزادراه تبریز – بازرگان، تبریز – اهر، تبریز- مرند و جلفا، مراغه – هشترود و تبریز – سهند را از دیگر پروژه های مهم عمرانی استان دانست و گفت: برای تکمیل این پروژه ها نیازمند توجه ویژه دولت هستیم.

پورمهدی در ادامه با اشاره به فعالیت های شهرداری تبریز نیز تصریح کرد: خوشبختانه روند جدیدی در همکاری های مابین شهرداری و دیگر ادارات استان اتخاذ و قدم های مناسبی برای اجرای پروژه های عمرانی در شهر برداشته شده است به گونه ای که هم اکنون 570 طرح در تبریز اجرا می شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسات منظم و متعدد با شهرداری تبریز در راستای حل مشکلات حمل و نقل و احیای بافت فرسوده گفت: بر اساس طرح پایا در تبریز پلاک های کوچک در بافت فرسوده تبریز تجمیع می شوند و با نوسازی این واحد ها چهره بافت فرسوده تبریز دگرگون خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به احداث حداقل هشت پارک چند منظوره در یک سال گذشته توسط شهرداری تبریز اظهار داشت: با توجه به اینکه تبریز یک منطقه زلزله خیز است بیش از هشت پارک چند منظوره در مناطق مختلف تبریز احداث و به بهره برداری رسیده است که وجود این پارکها برای مواقع بحرانی قطع اثرگذار خواهند بود.

پورمهدی در پایان با اشاره به اینکه ترمینال تبریز به مدت 25 سال به صورت نیمه کاره به حال خود رها شده بود، خاطر نشان شد: با توجه به افزایش مسافرت ها و گردشگران به تبریز اتمام و بهره برداری از این ترمینال ضروری است  که امیدواریم تا پایان سال جاری شاهد بهره برداری از این ترمینال باشیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا