گوناگون

سقوط از قله “فرخ شاد” جان مرد کرمانشاهی را گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه اظهار داشت: در پی تماس تلفنی یک خانواده که مردی 42 ساله برای کوهنوردی به قله فرخ شاد رفته اما پس از گذشت ساعتها به منزل برنگشته، از جمعیت هلال احمر در خواست کمک شد.

عادل شفیعی گفت: در پی این تماس دو تیم عملیاتی 6 نفره با تجهیزات کامل از پایگاه بیستون جهت جستجو به منطقه مورد نظر اعزام شدند که این نیروها پس از ساعتها جستجو با جسد فردی که از ارتفاع سقوط کرده بود روبرو شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه افزود: این تیم اقدامات لازم را جهت انتقال جسد انجام و آن را به سردخانه منتقل کردند.

وی در خصوص امدادرسانی امدادگران در حادثه رانندگی روز گذشته در محور اسلام آبادغرب-حمیل نیز گفت: در حادثه دلخراش برخورد یک دستگاه مینی بوس با یک دستگاه اتوبوس در محور اسلام آبادغرب – حمیل متاسفانه هشت نفر از سرنشینان بلافاصله جان خود را از دست داده و 18 نفر دیگر مصدوم شده بودند.

شفیعی افزود: پس از اطلاع رسانی دو تیم عملیاتی متشکل از 8 پرسنل و 8 نجاتگر به همراه 4 دستگاه آمبولانس و 2 دستگاه خودروی ست نجات از پایگاه بین شهری مرصاد و امام حسن مجتبی (ع) به محل اعزام شدند.

مدیر عامل جمیعت هلال احمر استان خاطر نشان کرد: این نیروها سریعا عملیات رهاسازی را آغاز کرده و پس از انجام عملیات رهاسازی هشت نفر از مصدومین را به بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب منتقل و یک نفر دیگر از مصدومین که شرایط مناسبی نداشت را به بیمارستان طالقانی کرمانشاه اعزام کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا