گوناگون

مطالعات پروژه مجتمع تجاری مسکونی “کیو” انجام شد/ اجرای 90 درصد کار خاکبرداری

به گزارش خبرنگار مهر، کرامت نرگس نژاد ظهر پنج شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان با اشاره به جزئیات احداث مجتمع تجاری مسکونی “کیو” اظهار داشت: در ساختار این مجتمع احداث یک هایپرمارکت بزرگ برای شهر خرم آباد پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه این هایپرمارکت در وسعت بیش از چهار هزار مترمربع احداث می شود ادامه داد: همچنین احداث شهربازی کودکان در ساختار مجتمع تجاری مسکونی “کیو” دیده شده است.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری معین کوثر با اشاره به در نظر گرفتن فضاهای ورزشی و تفریحی در این پروژه بیان داشت: همچنین سالنهای بولینگ، تیراندازی و بدنسازی نیز در مجموعه پیش بینی شده است.

نرگس نژاد با اشاره به احداث یک مجموعه رستوران در این پروژه بیان داشت: مجتمع تجاری مسکونی “کیو” در زمینی به مساحت 17 هزار و 289 مترمربع آغاز شده است.

وی با اشاره به در نظر گرفتن پارکینگ با ظرفیت هزار و 34 خودرو در طبقات منهای یک و دو این پروژه بیان داشت: در این پروژه دو برج مسکونی با 25 طبقه پیش بینی شده است.

نرگس نژاد با بیان اینکه در هر طبقه 9 واحد در نظر گرفته شده است افزود: در هر برج 201 واحد و در مجموع 402 واحد در دو برج مجتمع تجاری مسکونی “کیو” احداث خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در 17 طبقه اول هر برج 153 واحد و در هشت طبقه آخر 48 واحد مسکونی تعبیه شده است بیان داشت: طبقه همکف پروژه با مساحت 15 هزار و 355 مترمربع و 131 واحد تجاری احداث می شود.

نرگس نژاد ادامه داد: طبقه دوم پروژه نیز با 15 هزار و 674 مترمربع و 133 واحد تجاری احداث خواهد شد.

وی تصریح کرد: در طبقه دوم مجتمع تجاری مسکونی “کیو” به مساحت 15 هزار و 96 مترمربع یک شهربازی با مساحت هزار و 293 مترمربع، یک رستوران با مساحت سه هزار و 898 مترمربع، فضای ورزشی با مساحت دو هزار و 894 مترمربع و فضای تجاری به مساحت 362 مترمربع در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری معین کوثر با بیان اینکه عملیات اجرایی مجتمع تجاری مسکونی “کیو” در زمره پروژه های متوسط بزرگ قرار می گیرد، یادآور شد: این گونه پروژه ها یکسال طول می کشد تا مطالعات اجرایی آنها به پایان برسد.

نرگس نژاد با بیان اینکه ما در مورد این مجتمع کار را از صفر شروع کردیم بیان داشت: در این زمینه به صورت شبانه روزی کار شده تا مطالعات فاز یک و دو تمام شده است.

وی با بیان اینکه 90 درصد کار مربوط به مطالعات آزمایشگاه مکانیک خاک صورت گرفته است یادآور شد: همچنین ساختمانهای موجود در محدوده زمین پروژه تخریب و نخاله های آنها منتقل شده اند.

نرگس نژاد از انجام 90 درصد کار خاک برداری مجتمع تجاری مسکونی “کیو” خبر داد و بیان داشت: همچنین پیمانکار سازه نیز در مناقصه برنده شده و از هفته آینده مستقر می شود.

وی با بیان اینکه پیمانکار این پروژه رتبه یک داشته و از پیمانکاران موفق در صنعتی سازی کشور است یادآور شد: امید می رود طی هفته آینده عملیات اجرایی پروژه با جدیت آغاز شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا