Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیرماشين

جک J7 سدان چینی به شرکت کرمان موتور وارد شد + عکس

جک J7 سدان چینی وارد شرکت کرمان موتور در تهران شد و طبق تصاویری که منتشر شده است انتظار می رود که زودتر از زمان مقرر روانه بازار شود. در ادامه مطلب از میهن پست به معرفی این خودرو می پردازیم.طی ماه‌های گذشته تصاویری از حضور جک J7 در منطقه آزاد ارگ جدید بم منتشر شد که نشان می‌داد شرکت کرمان موتور برای بازار ایران سدان جدیدی را در نظر گرفته است، اما با انتشار تصاویری از این سدان چینی در انبار کرمان موتور در تهران می‌توان انتظار داشت جک J7 زودتر از آنچه که تصور می‌شد وارد بازار خواهد شد. در حال حاضر مهندسان کرمان موتور به دنبال انجام تست‌های علمی روی J7 یا همان A5 هستند تا آن را برای تولید و عرضه به بازار آماده کنند.

مشخصات جک J7

جک J7 که در برخی از بازارها با نام A5 شناخته می‌شود یک سدان کلاس C بوده در در طراحی آن شاهد طرح فست بک هستیم. شرکت جک این خودرو را در بازارهای مختلف در نسخه‌های دنده‌ای و اتوماتیک با قیمت ۱۳ تا ۱۸ هزار دلار به فروش می‌رساند. البته این سدان در برخی از نسخه‌ها یک خودرو اقتصادی نیز به شمار می‌رود. شرکت جک این خودرو را در بازار چین با کیت بدنه اسپرت نیز روانه بازار می‌کند که البته این کیت آن را نسبت به نسخه‌های عادی تهاجمی‌تر نشان می‌دهد.

جک J7 از یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۵۰ اسب بخار و گشتاور ۲۱۰ نیوتن‌متر را ارائه دهد. این موتور دارای استاندارد آلایندگی یورو ۶ بوده و حداکثر گشتاور آن نیز در دور موتور ۲۰۰۰ تا ۴۵۰۰ در دسترس است. به احتمال زیاد شرکت کرمان موتور نسخه اتوماتیک این سدان چینی را روانه بازار ایران خواهد کرد. این خودرو در نسخه اتوماتیک از گیربکس CVT بهره می‌برد و نیروی موتور را به چرخ‌های جلو منتقل خواهد کرد.

طبق اعلام شرکت جک، گیربکس پیوسته این خودرو از نسل سوم گیربکس‌های CVTها بوده و نسبت به نسل دوم از حساسیت و سرعت عمل بیشتری بهره می‌برد. این گیربکس از قابلیت تعویض دنده مصنوعی نیز بهره می‌برد و همچنین حالت اسپرت سیستم انتقال قدرت نیز برای سدان چینی در نظر گرفته شده است. جک J7 در حالت استاندارد دارای ۵۴۰ لیتر فضای بار است که با جمع کردن صندلی‌ها عقب این فضا به ۱۶۵۰ لیتر افزایش پیدا می‌کند. جرم خالص نسخه اتوماتیک و فول این خودرو نیز ۱۴۴۰ کیلوگرم اعلام شده است.

برای این سدان چینی امکان سفارش امکاناتی چون سانروف، رادار نقطه کور، رادار خطی، آینه‌های تاشو برقی، کروز کنترل، جلو آمپر تمام دیجیتال، تهویه اتوماتیک، فناوری LED کاسه چراغ‌ها، سنسور فشار باد و دمای تایرها،  سامانه شروع حرکت در سربالایی، سیستم کنترل پایداری، در صندوق برقی، تریم داخلی چرم، استارت دکمه‌ای، سنسور نور و باران، ۶ کیسه هو، فرمان کمکی برقی، نمایشگر لمسی عمودی، دوربین پارک ۳۶۰ درجه و دوربین ثبت وقایع وجود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا