Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیرماشين

نگاهی به مشخصات ویژه جگوار ای پیس ۲۰۲۱ + عکس

جگوار ای پیس ۲۰۲۱ با تکنولوژی بیشتر در نسخه جدید R دینامیک بلک ادیشن نیز عرضه می‌شود و با قیمت ۴۰۹۴۵ پوندی در دسترس خریداران می‌باشد. در ادامه مطلب از میهن پست به معرفی این خودرو می پردازیم.جگوار E پیس برای مدل ۲۰۲۱ خود فیس لیفت شده و حالا در نسخه جدید R دینامیک بلک ادیشن نیز عرضه می‌شود. این مدل که بر پایه تریم R دینامیک S بنا شده با قیمت ۴۰۹۴۵ پوندی در دسترس خریداران می‌باشد.

مدل R دینامیک بلک ادیشن از عناصر تیره در بدنه برخوردار بوده و می‌توان آن را با رنگ‌های زیاد از جمله رنگ جدید سفید استونی سفارش داد. خودروی موردبحث با قوای محرکه بنزینی هیبریدی و دیزلی در دسترس است.

اما آنچه باعث تمایز این خودرو از باقی نسخه‌های E-Pace مدل ۲۰۲۱ می‌شود عناصر مشکی براق روی سپر جلو، جلوپنجره، اطراف شیشه‌های جانبی و لوگوهای عقب می‌باشد. ای پیس R دینامیک بلک ادیشن همچنین از رینگ‌های ۱۹ اینچی جدید با طرح خاکستری و کالیپرهای ترمز قرمز، شیشه‌های عقب تیره و سقف پانورامیک سود می‌برد.

در داخل کابین نیز یک نمایشگر ۱۱.۴ اینچی مرکزی نصب شده و پوشش چرم اعلا نیز فضای دل‌نشینی را فراهم کرده است.

جگوار ای پیس ۲۰۲۱  R دینامیک بلک ادیشن را می‌توان با پیشرانه ۲ لیتری دیزلی هیبریدی ملایم که قدرت ۱۶۳ و ۲۰۴ اسبی دارد سفارش داد. پیشرانه دیگر نیز از نوع ۲ لیتری بنزینی هیبریدی ملایم است که خروجی ۲۰۰ اسب بخاری دارد.

 

جگوار تغییرات دیگری را نیز برای سایر اعضای خانواده‌ای پیس ۲۰۲۱ اعلام کرده که شامل اندروید اتو و اپل کارپلی بی‌سیم می‌باشد. دستیار نوربالای خودکار نیز بدون هزینه اضافی در تریم S این خودرو وجود دارد. سیستم صوتی مرغوب مریدین نیز به‌صورت استاندارد در تریم SE دیده می‌شود. به این موارد باید عملکرد حافظه برای صندلی‌ها و آینه‌های جانبی مدل S را اضافه کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا