Mihanpostاندرویدپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوریموبایل و تبلت

معرفی چند اپلیکیشن‌ اندرویدی مخصوص کودکان با کاربردهایی عالی

اپلیکیشن‌ اندرویدی محبوب و مخصوص کودکان و معرفی آن ها شاید بتواند از آن جهت راهنمایی برای والدین باشد که این روزها انواع و اقسام اپ های کودکان با کارایی نامناسب در دسترس همه قرار دارد. بنابراین ما در میهن پست به معرفی تعدادی از اپلیکیشن‌های اندرویدی مخصوص کودکان خواهیم پرداخت . در ادامه با میهن پست همراه شوید.

کودکان عصر حاضر بیش از هر زمان دیگر با دستگاه‌های دیجیتالی سر و کار دارند و همین مسئله باعث شده است فهم آن ها از دنیای پیرامون بیشتر شود.حتی اگر والدین برای فرزندان خود دستگاه موبایلی خریداری نکنند، آن ها از طریق گوشی هوشمند پدر و مادر با این دنیای پیچیده آشنا می‌شوند و به همین خاطر می‌بایست خدمات و سرویس‌های مناسب به این مخاطبان کوچک ارایه شود.

اپلیکیشن‌ اندرویدی مخصوص کودکان از آن جهت با اهمیت است که هرگونه برنامه دیجیتالی مخصوص کودکان می تواند در رشد افکار تک تک بچه هایی که آمادگی ذهنی لازمی را برای یادگیری دارند ، مهم باشد بنابراین با توجه به اینکه غالب کودکان به گوشی هوشمند یا رایانه لوحی دسترسی دارند، نصب اپلیکیشن‌های کاربردی مناسب کودکان روی این دستگاه‌ها می‌تواند اهمیت فراوان داشته باشد. اپلیکیشن‌ اندرویدی مخصوص کودکان

در این میان کارشناسان بر اساس یک بررسی جدید لیست بهترین اپلیکیشن‌ های اندرویدی مخصوص کودکان را ارایه کردند تا والدین بتوانند با نصب آنها، خدمات بهتری به کودکان خود بدهند. اپلیکیشن‌ اندرویدی مخصوص کودکان

مجموعه اپلیکیشن‌های Endless : با نام‌های Endless Alphabet، Endless Numbers، Endless Reader، Endless Wordplay و Endless Spanish عرضه می‌شود و قیمت آن ۶٫۹۹ دلار است.

اپلیکیشن‌های اندرویدی مخصوص کودکان
مجموعه اپلیکیشن‌های Endless

اپلیکیشن PicsArt Kids : این ابزار موبایلی به صورت رایگان عرضه می‌شود و در قالب یک دفتر نقاشی دیجیتالی در اختیار کودکان قرار می‌گیرد.

اپلیکیشن PicsArt Kids
اپلیکیشن PicsArt Kids

اپلیکیشن YouTube Kids : به صورت رایگان توسط شرکت گوگل عرضه می‌شود و بخش‌های مختلف از جمله تصاویر ویدیویی، موسیقی، آموزش و … را در اختیار کودکان می‌گذارد.

اپلیکیشن PicsArt Kids
اپلیکیشن YouTube Kids

اپلیکیشن Samsung Safety Screen: این ابزار موبایلی رایگان به گونه‌ای ساخته شده است که باعث می‌شود فاصله چشمان فرزند شما تا نمایشگر دستگاه موبایلی در حد استاندارد باقی بماند و او بیش از اندازه به نمایشگر نزدیک نشود.

اپلیکیشن PicsArt Kids
اپلیکیشن Samsung Safety Screen

اپلیکیشن Nighty Night : این ابزار کاربردی موبایلی ۳٫۹۹ دلار قیمت دارد که داستان‌های مناسب پایان شب برای خواب راحت کودکان را تعریف می‌کند.

اپلیکیشن PicsArt Kids
اپلیکیشن Nighty Night

اپلیکیشن FarFaria Children Storybooks : این ابزار موبایلی رایگان است و در اصل یک کتاب قصه محسوب می‌شود که تصاویر در آن به صورت متحرک و انیمیشن هستند.

اپلیکیشن PicsArt Kids
اپلیکیشن FarFaria Children Storybooks

اپلیکیشن Epic! Unlimited Books for Kids : این ابزار کاربردی موبایلی رایگان بیش از ۱۰ هزار جلد کتاب مناسب سنین مختلف کودکان را در خود جا داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا