گوناگون

مقام ترکیه ای: پارس جنوبی می تواند پایتخت انرژی دنیا باشد

81140146 5653708

به گزارش ایرنا، اکرم دمیرتاش رئیس اتاق بازرگانی و تجاری ازمیر ترکیه که به همراه هیات 60 نفری سرمایه گذاران این کشور به عسلویه (پایتخت انرژی کشور) سفر کرده، با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در این منطقه عظیم صنعتی و اقتصادی، گفت: من تبریک می گوییم به مدیران صنعت نفت ایران که توانسته اند با خلاقیت و استفاده از منابع انسانی پرتلاش این صنایع عظیم گازی را برپا کنند.

وی پایتخت انرژی کشور را لقبی شایسته برای این منطقه عظیم صنعتی برشمرد و افزود: این منطقه شایسته عنوان پایتخت انرژی دنیا نیز است.

این فعال عرصه تجاری و بازرگانی ترکیه، خاطرنشان ساخت: ایران همسایه ای قوی و ثروتمند برای ترکیه محسوب می شود و ما همواره به ایران به عنوان شریک و کشوری قابل اعتماد نگاه ویژه می کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی و تجاری ازمیر ترکیه با اشاره به میزبانی خوب مدیران نفتی در منطقه ویژه پارس از سرمایه گذاران ترکیه، تصریح کرد: ما آمادگی آن را داریم تا تجربه های این سفر را در اختیار سرمایه گذاران، تجار و فعالان حوزه انرژی ترکیه قرار دهیم و فضا را برای آنها جهت حضور و سرمایه گذاری در این منطقه فراهم سازیم.

وی با اشاره به جایگاه جمهوری اسلامی ایران در دنیا، گفت: ما از بیرون بصورت شفاف شاهد پیشرفت های ایران هستیم زیرا ایران طی سال های آینده در دنیا بیشتر از قبل حرفهایی برای گفتن خواهد داشت به طوری که جهش ایران بزودی جهانیان را خیره خواهد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، هیات تجاری بازرگانی ترکیه صبح امروز (یکشنبه 7 اردیبهشت ماه) جهت بازدید و شناسایی راهکارهای سرمایه گذاری به عسلویه سفر کردند.

اقتصام(2)2022**1558

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا