Mihanpostپیشنهاد سردبیرماشين

آئودی A6 اسپرت 2021 بصورت رسمی معرفی شد + عکس

آئودی A6 اسپرت 2021 چندی پیش بصورت رسمی معرفی شد و ما در این مطلب از میهن پست به بررسی ویژگی های این خودرو خواهیم پرداخت. در ادامه با ما همراه شوید.

آئودی آمریکا با معرفی نسخه جدیدی از A6 به نام اسپرت این خانواده را شلوغ‌تر کرده است. این خودروی جدید که A6 اسپرت ۴۵ TFSI مدل ۲۰۲۱ نام دارد از ظاهری گیراتر سود می‌برد چراکه به‌صورت استاندارد به پکیج بلک اپتیک مجهز شده است. این پکیج شامل جلوپنجره مشکی، ورودی‌های هوای تیره، آینه‌بغل‌ها و محیط اطراف مشکی شیشه‌ها می‌باشد.

مشتریانی که خواهان بهبود بیشتر هستند می‌توانند پکیج اسپرت را سفارش دهند که شامل سیستم تعلیق اسپرت‌تر و رینگ‌های ۲۰ اینچی متفاوت است.

تغییرات چندانی در کابین این خودرو رخ نداده اما از جمله موارد قابل‌ذکر می‌توان به پوشش سقف مشکی، تریم چوب و سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک سه ناحیه‌ای اشاره کرد. صندلی‌های چرمی با دوخت های متضاد، سیستم MMI تاچ با دو صفحه‌نمایش، ناوبری جی‌پی‌اس و… نیز به‌صورت استاندارد وجود دارند اما برای پشت آمپرهای دیجیتال باید هزینه بیشتری پرداخت کرد.

از نظر پرفورمنس باید گفت A6 اسپرت دارای پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو است که قدرت آن به ۲۶۱ اسب بخار و گشتاورش به ۳۷۰ نیوتون متر رسیده است. این امر نشان دهنده افزایش ۱۳ اسب بخاری قدرت است که باعث می‌شود شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت خودرو نسبت به شتاب ۶.۱ ثانیه‌ای مدل قدیمی‌تر A6 پریمیوم ۴۵ TFSI بهتر شود. سقف سرعت خودرو نیز ۲۰۹ کیلومتر در ساعت اعلام شده است. صرف‌نظر از میزان سریع‌تر بودن این نسخه جدید، A6 اسپرت به گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه و سیستم چهار چرخ محرک کواترو مجهز است. قیمت این محصول لوکس از ۵۵,۴۰۰ دلار شروع می‌شود و بنابراین اندکی گران‌تر از A6 پریمیوم قبلی با قیمت ۵۴,۹۰۰ دلار می‌باشد.

باهم در میهن پست تصاویری از آئودی A6 اسپرت 2021 را تماشا خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا