گوناگون

آخرين اخبار استقلال از زبان افشارزاده

بهرام افشارزاده درباره‌ آغاز تمرينات استقلال گفت: به اميد خدا امروز (شنبه) تمريناتمان را از ساعت 17 در کمپ ناصر حجازي آغاز مي‌کنيم. بازيکناني که تازه جذب ‌کرده‌ايم در اين تمرين حاضر خواهند بود.

به نقل از ايسنا، او در پاسخ به اين سوال که آيا کساني که با اين تيم تمديد کرده‌اند نيز در تمرين حاضر خواهند شد يا خير؟ تاکيد کرد: آنهايي که تمديد کرده‌اند در تمرين حاضر مي‌شوند، اما تلاش مي‌کنيم تا وضعيت‌ کساني که با ما هنوز تمديد نکرده‌اند را نهايتا تا پس فردا روشن کنيم تا آنها هم در تمرينات حاضر شوند.

مديرعامل استقلال در پاسخ به اين سوال که وضعيت ساير بازيکناني که قرار بود آبي پوشان جذب کنند چه شد؟ اظهار کرد: آقاي نظري جويباري به دنبال اين کار هستند و اين موضوع نيز تا پس فردا روشن مي‌شود. ما تا پس فردا دو بازيکن جديد جذب خواهيم کرد، اما اجازه دهيد که نامشان را نگويم و وضعيت‌شان را در جلسه‌اي مطبوعاتي اعلام کنم.

او درباره ليست کادر فني استقلال افزود: مهدي پاشازاده و جواد زرينچه پيشکسوتان استقلال به عنوان مربي در استقلال فعاليت خواهند کرد و ليست کامل اعضاي کادر فني استقلال را امروز رسما اعلام مي‌کنيم. اين مسائل که پاشازاده از ادامه کار منصرف شده است مورد تاييد نيست و هر دوي اين پيشکسوتان فصل آينده روي نيمکت استقلال هستند.

افشارزاده با مطلوب توصيف کردن باشگاه استقلال گفت: خدا را شکر وضعيت در حال بهبود است و مطابق برنامه‌ها کار پيش مي‌رود. از هوادارانمان که تا الان با ما همکاري داشته‌اند متشکرم. همچنين اعضاي محترم هيات مديره و کادر فني در بهبود اوضاع کمک زيادي کردند.

مديرعامل استقلال در پايان و در پاسخ به سوالي درباره وضعيت تيم بانوان استقلال، اظهار کرد: هنوز تصميمي در اين باره تيم نگرفته‌ايم. مساله بودجه اين باشگاه مورد بررسي است و ما قطعا سختگيري‌هاي لازم را بايد داشته باشيم. به هر حال اين تيم امکانات مي‌خواهد. مدير مي‌خواهد و البته برخي از اعضاي اين تيم از ما طلب کار هستند. خانم حسن‌زاده پيشنهادشان را نوشته اند، اما بايد در هيات مديره مطرح شود و در اين باره تصميم گيري به عمل آيد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا