گوناگون

آغاز طرح احیا و ساماندهی حاشیه‌نشینی شهر تبریز

عملیات اجرایی طرح احیا و ساماندهی حاشیه‌نشینی تبریز و سکونت‌گاه‌های غیررسمی، هم‌زمان با اتمام عملیات تملک 80 سکونت‌گاه با کل عرصه 3000 مترمربع و اعیانی 4100 مترمربع آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی آذربایجان‌شرقی، در این مراسم با حضور «صادق نجفی» شهردار تبریز، «محمدصادق پورمهدی» معاون عمرانی استانداری آذربایجان‌شرقی و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز حضور داشتند.

اعتبار منظور شده برای اجرای واحدهای مسکونی با صرف غرامتی بالغ بر 41 هزار میلیون ریال انجام شده است.

احداث 150 واحد مسکونی نمونه برای انتقال آن دسته از واحدهای مسکونی که قابلیت نوسازی ندارند، پروژه‌ی دیگری بود که ظهر امروز(یکشنبه 19 مردادماه) در منطقه‌ی تل امیر آغاز شد.

«داوود بهرا»، شهردار منطقه‌ی یک تبریز در حاشیه‌ی آغاز این دو عملیات اجرایی گفت: مقدمات احیا و ساماندهی حاشیه‌نشینی تبریز و سکونت گاه های غیررسمی، با توصیه‌های مکرر شهردار تبریز فراهم شده و امروز این پروژه، با آغاز رسمی عملیات اجرایی، وارد مرحله‌ی جدی‌تری می‌شود.

وی افزود: این پروژه هم‌زمان با اتمام تملک سکونت‌گاه‌های غیرایمن و نوسازی یا تجمیع قطعات مسکونی در دستور کار شهرداری منطقه یک تبریز قرار دارد.

بهرا همراهی ساکنان این منطقه را در مراحل مختلف تملک چشمگیر دانست و گفت: این همراهی باعث شد عملیات تملک 80 واحد مسکونی در مدت کمتر از دو ماه به اتمام برسد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا