Mihanpostاینترنتعلمی و فناوری

اشتباهات رایج که راستای بهبود سئو سایت رخ می دهد ؟

به گزارش میهن پست – بعد از راه اندازی یک سایت،مسائل مهمی دغدغه ی فکری شما میشه.یکی از مهم ترین اونا رقابت برای به دست آوردن جایگاه بهتری بین سایت ها و بهبود سئو ی سایته.در این بین یک سری از استباهات رایج وجود داره.اشتباهاتی که قبلا در بحث های جداگانه به اون پرداختیم.در این مقاله به این موضوع می پردازیم.

استفاده از کلمات کلیدی ضعیف

هر کاربر،در ابتدای آغاز به کار سایتش با توجه به مقالات موجود روی کلمات کلیدی تمرکز بالایی داره.اما به اشتباه خیلی از افراد تصور می کنن که استفاده از کلمات کلیدی فراوان در سئوی سایت موثره.البته این موضوع کاملا صحت داره.اما هر کلمه موجود در متن یک کلمه کلیدی محسوب نمیشه.کلماتی رو کلیدی در نظر میگیریم که اصولا تمرکز اصلی متن ما روی اونه.حال با استفاده از کلمات کلیدی مناسب حتی با تعداد کم هم میشه بهترین نتیجه رو در رابطه با رنک سایت رقم زد.

استفاده از یک سرویس هاستینگ ضعیف

هاست و میزبانی سایت به صورت مستقیم با سئوی سایت شما درگیر نشستن.اما حتما برای شما هم پیش اومده که وقتی برای باز شدن یک سایت بیش از حد معمول منتظر باشین به صفحه جست وجو میرید و سایت دیگه ای رو انتخاب می کنید.در انتخاب هاست خودتون دقیق باشید.از هاستی استفاده کنید که علاوه بر سرعت خول،پشتیبانی و بک آپ تضمینی رو به شما بده.

ساخت لینک های اسپم

ایجاد لینک های متفاوت در یک مطلب و هدایت به مطالب دیگه می تونه خیلی مفید باشه.اما گاها شما ناخودآگاه در حال اسپم سازی در سایتتون هستید.به عنوان مثال،ایجاد لینک ها پی در پی و متوالی در سایت علاوه بر این که در صورت تکراری بودن اثری ندارن،اسپم محسوب میشن.

افراط در بهینه نویسی

برخی در نوشتن پست های سایتشون به حدی حساسیت به خرج میدن که بیش از این که روی مطلب تمرکز داشته باشن، به سئوی سایت فکر می کنن.از عواقب این موضوع می تونه کاهش کیفیت مطلب باشه.به علاوه چنین کسانی از کلمات کلیدی زیادی در متن استفاده می کنن.جالبه بدونین که حد محاز استفاده از این کلمات یک درصده.!…

آپدیت دیر به دیر سایت

ایجاد مطالب فراوان با آپدیت های مکرر ،سبب میشه که موتور جست وجو سایت شمارو برای هدایت افراد انتخاب کنه.یعنی شما دارید به گوگل می فهمونید که سایت شما در چه مواقعی همیشه ایندکس شه.

مهم تر اینه که تنوع مطالب سایت زیاد میشه واین خودش به معنای جذب مخاطبه.

صبور نبودن در امر بهینه سازی سایت!

یکی از رایج ترین اشتباهات صبر نداشتن و عجله کردن در نتیجه گرفته.باید بدونید که سئو بحثی است تدریجی که نبازمند صبر و حوصله ی شماست.برای بهترین بودن باید صبور باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا