Mihanpostدسته‌بندی نشدهورزشی

آیا منصوریان سرمربی استقلال می شود؟

به گزارش میهن پست – سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در خصوص شایعه حضور خود در استقلال گفت: آرزوی من این است که روزی روی نیمکت تیم استقلال بنشینم.

علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از پایان دیدار این تیم برابر پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: بازی بسیار سنگینی را برگزار کردیم چرا که هر دو تیم چند روز قبل در جام حذفی ۱۲۰ دقیقه بازی سنگینی را برگزار کرده بودند و بازیکنان بسیار خسته بودند بنابراین فشار زیادی را در این بازی تحمل کردند.

وی اضافه کرد: من به هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم چرا که یار دوازدهم این تیم بودند و خیلی به این تیم کمک کردند. ما بعد از اینکه گل زدیم طبیعی بود که عقب نشینی کنیم اما به بازیکنانم در بین دو نیمه گفتم که باید این بازی را ببریم و همانطور دیدید در دقایق ۴۷ و ۴۸ موقعیت‌های خوبی را از دست دادیم.

سرمربی تیم نفت تهران با اشاره به حضور بازیکنان جوان در ترکیب این تیم بیان کرد: امسال بازیکنان جوان خوبی را در تیم خود داریم و امروز یک بازیکن جوان به نام امیرارسلان مطهری که ۱۹ سال دارد را به فوتبال ایران معرفی کردیم.

منصوریان در خصوص اعتراض درخشان به داور دیدار گفت: من درباره داوری اعتراضی نمی کنم. باشگاه نفت سیستمی دارد که بر اساس آن به کادر فنی و بازیکنان اجازه اعتراض به داوری را نمی‌دهد. ما همیشه  عادت کرده‌ایم که به خودمان اجازه دهیم داور را نقد کنیم ولی آیا تا بحال دیده‌ایم که داور عملکرد کادر فنی تیم‌ها را نقد کند. ما تابع داوری هستیم.

وی درباره اینکه درخشان گفته بود نفت حتی یک موقعیت گل هم در نیمه دوم نداشت، با لبخندی عنوان کرد: این نظر آقای درخشان است اما ما در نیمه دوم دو بار به صورت تک به تک موقعیت گل را از دست دادیم. یعنی ما هیچ موقعیتی در نیمه دوم نداشتیم؟

منصوریان در پاسخ به این سوال که شما یکی از کاندیداهای مربیگری استقلال هستید و بعد از دربی هواداران شما را حمایت کردند، گفت: آرزوی هر کسی است روی نیمکت استقلال و پرسپولیس بنشییند و به جرات می‌گویم نیمکت این دو تیم مثل تیم ملی مهم است. در این شرایط باید ما استقلالی‌ها به این تیم کمک کنیم و علیه این تیم صحبت نکنیم. من با نفت قرارداد دارم و قلعه نویی هم با استقلال. همیشه گفتم که دوست دارم یک روز آنقدر بزرگ بشوم که بتوانم روی نیمکت تیم محبوبم بنشینم.

تیم فوتبال نفت تهران عصر روز دوشنبه در چارچوب هفته شانزدهم رقابتهای لیگ برتر در ورزشگاه تختی تهران میزبان پرسپولیس بود که این تیم را ۲ بر یک شکست داد.

منبع:mehrnews

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا