گوناگون

اداره جهاد کشاورزی سقز به معاونت سازمان ارتقا یافت

81146065 5663941

اسماعیل رستم پور روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به ارتقا فرمانداری سقز به ویژه، گفت: سطح فرمانداری نیز به معاونت استانداری ارتقا یافته است.

وی افزود: این اقدام در راستای ارتقای ساختار فرمانداری شهرستان سقز از درجه سه به ویژه، صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: با این اقدام هفت اداره به معاونت اداره کل ارتقا خواهند یافت و تاکنون احکام اداری آموزش و پرورش و امور مالیاتی شهرستان به معاونت مدیرکل ابلاغ شده است.

رستم پور، سمت فرماندار در فرمانداری ویژه را معاون استاندار و فرماندار ویژه عنوان کرد و افزود:در همین راستا چندین پست و واحد جدید باید به چارت تشکیلات اداری فرمانداری اضافه شود.

وی یادآورشد: تاکنون معاونت فنی و عمرانی به مجموعه معاونت ها افزوده شده است.

رستم پور گفت: سطح مدیران واحدهای اداری وزارتخانه های راه و شهر سازی، تعاون کار و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت و اداره اطلاعات در شهرستان نیز به معاون مدیرکل ارتقا می یابد.

به گفته وی؛ تاکنون سطح ادارات کمیته امداد امام خمینی (ره) و ثبت احوال از اداره به مدیریت و میراث فرهنگی از نمایندگی به اداره تغییر یافته است.

وی با اشاره به مزایای فرمانداری ویژه گفت: در راستای تسهیل در امور شهرستان اختیاراتی واگذار و سالیانه در اعتبارات استانی مازاد بر سهم هر شهرستان، ردیفی تحت عنوان اعتبارات فرمانداری ویژه در شورای توسعه و برنامه ریزی برای شهرستان در نظر گرفته می شود.

وی ارایه خدمات مناسب، بستر سازی عملی برای توسعه در آمایش شهرستانی، افزایش اعتبارات، تقویت برنامه ریزی شهرستانی، تمرکز زدایی اداری، کاهش مراجعه مردم به مرکز استان، محرومیت زدایی و توزیع عادلانه منابع و بودجه را از مزایای ارتقای فرمانداری شهرستان سقز به فرمانداری ویژه عنوان کرد.

وی یادآورشد: هم اکنون در اکثر استان های کشور فرمانداری ویژه دایر است و سقز اولین شهرستان استان کردستان است که فرمانداری ویژه به آن تعلق گرفته است.

سقز یکی از شهرهای استان کردستان است که در شمال غربی و فاصله 198 کیلومتری سنندج واقع شده است.ک/2

7352/533

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا