Mihanpostپیشنهاد سردبیرماشين

ارزانترین خودروی صفر کیلومتر جهان بصورت رسمی معرفی شد + عکس

ارزانترین خودروی صفر کیلومتر جهان در حالی به تازگی معرفی شده که این خودرو کمتر از 1000 دلار قیمت خواهد داشت. در ادامه در میهن پست به بررسی این خودرو می پردازیم.

سفارش وسایل موردنیاز از برخی سایت‌های اینترنتی به مثابه قمار است زیرا نمی‌دانید دقیقاً چه چیزی گیرتان می‌آید! حس سورپرایز شدنی را تصور کنید که زمان سفارش یک خودروی الکتریکی با قیمت زیر 1000 دلار را پیدا می‌کنید و البته این بار می‌فهمید این خودرو بهتر از آن چیزی است که انتظارش را دارید.

یکی از نویسندگان Jalopnik ارزان‌ترین خودروی الکتریکی و عملکردی دنیا را از یک خودروساز چینی با نام چانگلی سفارش داده و این خودرو تنها 930 دلار قیمت دارد. البته وقتی مجموعه باتری را هم حساب کنید قیمت خودرو به 1200 دلار خواهد رسید. قطعاً فرستادن این خودرو به آمریکا هزینه‌هایی داشته و بهای آن را به حدود 3 هزار دلار می‌رساند اما حتی با این قیمت هم به نظر نمی‌رسد که معامله بدی انجام داده باشید.

خریدار خودرو چندین ویدئو درباره‌ی محصول الکتریکی چانگلی منتشر کرده و گفته که این یک چهار چرخ الکتریکی مفید است (البته باید گفت خودرو نامیدن این چهار چرخ کمی زیاده‌روی خواهد بود!). این محصول با توجه به قیمت خودرو دارای تمامی ویژگی‌هایی است که از یک خودروی مدرن انتظارش را داریم و از جمله آن‌ها می‌توان به دوربین دنده‌عقب اشاره کرد!

واضح است که با محصولی ایده آل روبرو نیستیم و استاندارد مهندسی آن اصلاً جای صحبت ندارد. اول اینکه محصول چانگلی بسیار کند بوده و دلیل خوبی هم برای آن وجود دارد زیرا قدرت پیشرانه الکتریکی‌اش تنها 1.1 اسب بخار است! اما حداقل سرعت شمار دیجیتال خودرو بسیار خوش‌بینانه طراحی شده است.

مورد بعدی این است که این چهار چرخ در زمان تصادف به ویژه برخورد با یک شاسی‌بلند وضعیت خوبی نخواهد داشت. از آنجایی که این یک خودروی واقعی نیست بنابراین نیازی به پاس کردن تست‌های تصادف نداشته و بنابراین اگر با چیزی برخورد کند سرنشینان باید غزل خداحافظی را بخوانند!

باهم در میهن پست تصاویری از ارزانترین خودروی صفر کیلومتر جهان را تماشا خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا