گوناگون

اسبقي هم برنز گرفت

در آخرين روز از اولين دوره مسابقات جايزه بزرگ چين که در شهر “سوژو” با حضور 236 تکواندوکار رنکينگ‌دار المپيکي از 57 کشور در حال برگزاري است، بهنام اسبقي در وزن 68- کيلوگرم در مرحله نيمه‌نهايي به “دائي هون لي” از کره‌جنوبي باخت و برنز گرفت.

اين مبارزه تا پايان راند سوم برنده‌اي نداشت و کار به راند طلايي رسيد و در نهايت تکواندوکار کره‌اي برنده شد و اسبقي با اين شکست به مدال برنز بسنده کرد.

تکواندوکار کره‌اي مدال نقره المپيک 2012، قهرماني جهان در سال‌هاي 2011 و 2012 و قهرماني دو دوره آسيا را در کارنامه داشت. او در راند طلايي مقابل بهنام اسبقي به پيروزي رسيد تا بدين ترتيب اسبقي مدال برنز اين مسابقات را به گردن آويخت و 14.4 امتياز به اندوخته‌هاي رنکينگ المپيکي‌اش اضافه کرد.

اسبقي، قهرمان جهان در سال 2013 براي کسب مدال برنز، تکواندوکاراني از کشورهاي ويتنام (8 بر صفر)، انگليس (9 بر 4) و آمريکا (16 بر 9) را شکست داده بود.

محمد باقري‌معتمد، ديگر نماينده ايران در رقابت‌هاي امروز بود که در همان دور نخست در راند طلايي به نماينده پورتوريکو باخت و حذف شد.

در دو روز گذشته مسابقات هم تيم ايران چهار نماينده داشت که سجاد مرداني برنز گرفت و هادي مستعان، مسعود حجي‌زواره و فرزاد عبداللهي حذف شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا