گوناگون

افتتاح و کلنگ‌زنی 10 پروژه اجرایی گردشگری و میراث فرهنگی در کرمان

بمناسبت هفته‌ی دولت اداره‌کل میراث فرهنگی استان کرمان افتتاح و کلنگ‌زنی 10 پروژه‌ی اجرایی گردشگری و میراث فرهنگی را در برنامه خود دارد.

«علی مهاجری» مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمان در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی کویر، با اعلام خبر فوق گفت: در هفته‌ی دولت امسال 2 پروژه گردشگری و میراث فرهنگی توسط این اداره‌کل کلنگ‌زنی و8 پروژه نیز افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح، افزود: افتتاح فاز نخست مجموعه‌ی باغ فتح‌آباد و هتل آرمان جیرفت، سفره‌خانه‌ی قبه سبز و فواد، پروژه‌ی برقرسانی آبشار راین، مجتمع خدماتی رفاهی کمال‌آبادی در محور«سیرجان – بندرعباس» و اردوگاه گردشگری شهرستان انار از برنامه‌های این هفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمان از افتتاح بهسازی و کفسازی بازار مظفری و مجموعه‌ی قدمگاه نیز خبر داد و گفت: کلنگ‌زنی پروژه‌ی مرمت و بهسازی بازار تاریخی و مجموعه‌ی اقامتی گردشگری بافت تاریخی کرمان را از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل در هفته دولت دانست.

مهاجری اظهار امیدورای کرد با افتتاح و به بهره‌برداری رسیدن این پروژه‌ها هم‌چنین اقدامات لازم برای اجرای پروژه‌های جدید، صنعت گردشگری این استان بیش از پیش رونق یافته و زمینه‌های حضور گردشگران و مسافران خارجی و داخلی به استان بیش از پیش فراهم شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا