گوناگون

افجه‌اي:پاشازاده به زودي در تمرينات‌حاضر مي‌شود

  سيد سعيد افجه اي که امروز براي تماشاي تمرينات استقلال به کمپ ناصر حجازي رفته بود در جمع خبرنگاران گفت: براي اولين بار است که به اين کمپ مي آيم و بيشتر آمده ام که وضعيت کمپ را ببينم. من تصور ديگري از اين کمپ داشتم اما وضعيت بهتر از تصور من است. کارها به سرعت براي تکميل کمپ انجام مي شود. ضمن اينکه بودجه مناسبي هم براي اين امر در نظر گرفته ايم. نتيجه اش را به زودي مي بينيد.

وي در خصوص اينکه تمرين روز نخست با حضور تنها سه بازيکن بزرگسال برگزار شد گفت: جلسه اول تمرين بود و خيلي از بازيکناني که تمديد کرده بودند با اجازه از کادرفني در اين تمرين حاضر نشدند. يکسري از بازيکنان ما نيز در تيم ملي هستند افراد جديد هم به مرور به تيم اضافه مي شوند. در اين مورد نگراني وجود ندارد با اين حال جزييات اين موضوع را از قلعه نويي بپرسيد.

افجه اي در خصوص زمان حضور افشارزاده در تمرينات استقلال گفت: هر زمان که لازم بداند وي در تمرينات حاضر خواهد شد.

عضو هيات مديره استقلال همچنين در خصوص تکليف اردوي خارجي اين تيم تاکيد کرد: اين مورد را در جلسه هيات مديره مصوب خواهيم کرد البته در اين مورد افشارزاده در خصوص برگزاري کمپ درترکيه حرف هايي زده است.

وي درباره اينکه چرا پاشازاده در تمرينات حاضر نشد، تصريح کرد: براي مربي جديد استقلال مشکلاتي در تبريز به وجود آمده بود اما او نيز در اسرع وقت به تمرينات اضافه خواهد شد.

افجه اي درباره برتري شب گذشته تيم ملي واليبال ايران مقابل برزيل ياداور شد: پيروزي ملي پوشان ايران مقابل برزيل را تبريک مي گوم و ما به شدت از اين موضوع خوشحال شديم. اين جوانان نشان داده اند جايگاهشان بسيار بالاست و در حال حاضر هم تيم ملي واليبال ايران در بين 5 قدرت اول دنيا قرار دارد و اميدوارم که موفقيت هاي اين تيم ادامه داشته باشد.

وي در پايان از هواداران استقلال خواست تا يکشنبه با حضور در ورزشگاه 12 هزار نفري آزادي از تيم ملي حمايت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا