Mihanpostاینترنتپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوری

Greenify برنامه اي كاربردي براي افزايش طول عمر باطري گوشي + دانلود

به گزارش ميهن پست – همه مي دانيم كه يکی از مشکلات همیشگی گوشي هاي هوشمند امروزي اتمام سریع شارژ باطری آن است اما با استفاده از برنامه Greenify می توان طول عمر باتری را افزایش و از شارژ بيشتري استفاده كرد داد.کاربران معمولا با مشکلاتی مانند اتمام سریع شارژ باطری اسمارت فون های خود روبرو هستند اما برنامه های مختلفی مانند Greenify به کمک کاربران می شتابند تا بتوانند شارژ باطری های خود را مدیریت کنند.

نرم افزار Greenify *ROOT* یکی از نرم افزار برتر و حرفه ای در زمینه بهینه سازی مصرف باتری می باشد با استفاده از این برنامه دیگران نگران مصرف زیاد باتری گوشی خود نباشید. این نرم افزار اندروید با قابلیت های بسیاری که دارد از مصرف بیش از حد باتری شما جلوگیری کرده و نیز سرعت اجرای برنامه ها را افزایش می دهد. نرم افزار فوق برای گوشی های روت شده قابل استفاده می باشد هم چنین دارای یک ویجت اختصاصی برای دسترسی سریع به برنامه ها می باشد لازم به ذکر است که می توانید این برنامه را در لیست سیاه دلخواه خود قرار دهید.

1623055

 

تا هم اکنون در ادامه می توانید این برنامه را با لینک مستقیم از سایت ميهن پست دریافت کنید. اين برنامه علاوه بر افزایش سرعت اسمارت فون ها در مصرف باتری نیز صرفه جویی می کند. گاهی با وجود اینکه از یک نرم افزار استفاده نمی شود اما این برنامه در حال کم کردن شارژ باطری از اسمارت فون است.

از سوی دیگر، برنامه هایی وجود دارند که شارژ زیادی از اسمارت فون کم می کنند، در صورتی که این اپلیکیشن به کاربران درباره برنامه های پر مصرف در زمان کم بودن شارژ هشدار می دهد. این اپلیکیشن از قابلیت نصب بر پلتفورم های اندروید، ویندوز و iOS را برخوردار است.

دانلود

منبع:thetechhacker

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا