گوناگون

امنیت زیرساخت‌های ارتباطی نقش مهمی در توسعه پارس جنوبی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی یوسفی عصر چهارشنبه در نشست هم اندیشی مدیران فاوای شرکت ملی نفت ایران اظهار داشت: برگزاری این نشست‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و استفاده از تجارب کارشناسان و مدیران و متخصصان نفش بسیار مهمی در توسعه و پیشرفت خواهد داشت.

وی به اهمیت بسیار بالای علم و فناوری اشاره کرد و افزود: دانش و اطلاعات از سرمایه‌های اساسی و اصلی در پیشرفت در عرصه‌های مختلف به‌ویژه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات هستند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ادامه داد: فناوری‌های نوین ارتباطی در جهان امروز نقش بسیار مهمی دارند و باید به خوبی مورد توجه قرار بگیرند.

وی به نقش مهم و راهبردی پارس جنوبی در اقتصاد کشور اشاره کرد و ادامه داد: حجم بالای سرمایه گذاری در این منطقه را شاهد هستیم و این میزان سرمایه‌گذاری نیازمند توسعه امنیت شبکه است.

مدیریت دانش از بهترین راهکارهای فایق آمدن بر مشکلات و چالش‌هاست

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی نفت ایران نیز در این نشست اظهار داشت: ارتباط دو سویه با واحد‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت‌های تابعه از اهداف بسیار مهم برگزاری این نشست مشترک است.

احمد تولایی استفاده از ظرفیت های موجود در میان کارشناسان خبره واحد های فناوری اطلاعات را به عنوان دیگر اهداف برگزاری این نشست عنوان کرد و افزود: امیدواریم با توسعه ارتباطات بتوانیم به اهداف مورد نظر دست یابیم.

وی ادامه داد: یکی از بهترین راهکارهای فایق آمدن بر مشکلات و چالش‌ها، مدیریت دانش است که دستیابی به این مهم می‌تواند در مسیرهای مختلف ما را به موفقیت برساند.

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی نفت ایران ادامه داد: به منظور برنامه‌ریزی و کنترل فعالیت‌های کلان طرح‌ها و پروژه‌های فاوا و همسو کردن آنها را در راستای اهداف اصلی صنعت نفت تلاش می‌کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا