گوناگون

انتقاد کبگانیان از انتخاب سرپرست برای دانشگاه تهران/پیشنهاد یادگاری برای انتخاب ریاست دانشگاه‌ها در مرکزی غیر از دولت

2331289 713به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، مهمترین عناوین خبری حوزه دانشگاه در هفته‌ای که گذشت را در گزارش زیر بخوانید:

انتقاد کبگانیان از انتخاب سرپرست برای دانشگاه تهران

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه مگر می‌شود دو سرپرست پشت سر هم برای یک دانشگاه منصوب شود؟ گفت: برخی دانشگاههای ما با سرپرست اداره می‌شوند و این یک خلاء مدیریتی به شمار می‌آید این ماده واحده‌ که برای تعیین رؤسای دانشگاه‌ها پیشنهاد شده توانسته خلاء قانونی در این حوزه را بپوشاند.

غفوری: مردم سوریه ثابت کردند خواهان اصلاحات از طریق راهکارهای سیاسی هستند

دبیر اتحادیه امت واحده اسلامی گفت: برگزاری انتخابات سوریه به کسانی که مدعی حل مسائل سوریه از راهکارهای نظامی بودند ثابت کرد که تنها راه‌ حل برون‌رفت مشکلات سوریه از باب راه‌کارهای سیاسی است.

مصطفی‌پور: اراده سیاسی مردم سوریه بر اهداف دولت‌های غربی و عربی مقدم شد

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس گفت: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سوریه نشان‌دهنده شکست سیاست‌هایی بود که آمریکا، اتحادیه اروپا، عربستان، ترکیه، قطر، امارات و رژیم غاصب صهیونیستی به دنبال آن بودند.

دیدار مشاور وزیر علوم و مدیر کل حوزه وزارتی با امام جمعه کاشان

مشاور وزیر علوم و مدیر کل حوزه وزارتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به همراه سرپرست و جمعی از اعضای هیئت رئیسه دانشگاه کاشان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان دیدار و گفتگو کردند.

یادگاری: بهتر است برای انتخاب ریاست دانشگاه‌ها مرکز دیگری غیر از دولت مشخص شود

رئیس سابق جهاد دانشگاهی با بیان اینکه نباید بگذاریم جریان علمی کشور دچار بیماری شود، گفت: بهتر است که برای انتخاب ریاست دانشگاه‌ها مرکز دیگری غیر از دولت مشخص شود.

خالقی: تنها حرکت جهادی می‌تواند ما را به اهداف بلند علمی برساند

مسئول سیاسی بسیج دانشکده خبرگفت: در کشوری که دشمنان خواهان عقب‌افتادگی و مانع پیشرفت آن هستند، تنها یک حرکت جهادی می‌تواند ما را در سطح جهان به اهداف بلند علمی برساند.

سازمان بسیج اساتید: رای به بشار اسد نشانه اعتماد مردم سوریه به سیاست‌های ضد آمریکایی و اسرائیلی است

سازمان بسیج اساتید کشور اعلام کرد: رای حداکثری به بشار اسد نشان از وحدت رویه حاکمیت ملی مردم سوریه و اعتماد به سیاست‌های ضد آمریکایی و ضد اسرائیلی دارد.

ارجمند: شرایط منطقه‌ای گزینه نظامی علیه ایران را کمرنگ کرده است

دانشیار علوم سیاسی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران گفت: شرایط سیاسی اجتماعی ایران در منطقه و دارابودن انواع ابزارها برای دفاع سخت، گزینه‌ جنگ نظامی علیه ایران را کمرنگ کرده است.

حسین‌زاده: دعوت جیمز کلارک از سوی جهاد دانشگاهی مشهد قابل تامل است

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم رضوی با بیان اینکه نظریه‌های جیمز کلارک بر کسی پوشیده نیست، گفت: با توجه به اینکه وی از مدافعان همجنس‌گرایی است، دعوت از جیمز کلارک برای سخنرانی در کارگاه فلسفه دین توسط جهاد دانشگاهی قابل تامل است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا