گوناگون

انتقامجويي از معلم خصوصي در اينترنت

سلامت نیوز:فردي كه با انتشار تصاوير و هتك حيثيت معلم خصوصي اش در يكي از صفحات اجتماعي قصد انتقامجويي از وي را داشت از سوي ماموران پليس فتاي شهرستان قائمشهر شناسايي و دستگير شد.

به گزارش سلامت ننوز به نقل از روزنامه اعتماد،سرهنگ محمدرضا قدمي، فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر گفت: پس از شكايت فردي به نام «سارا» در مورد اينكه شخص يا اشخاصي با ايجاد صفحه يي با نام وي در يكي از صفحات اجتماعي و با قراردادن عكس شخصي و شماره همراه، موجب ايجاد مزاحمت و هتك حيثيت وي شدند موضوع در دستور كار كارآگاهان پليس فتاي شهرستان قائمشهر قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان قائمشهر افزود: پس از انجام تحقيقات فني و پليسي ماموران موفق شدند متهم به نام «پيمان» را شناسايي كرده و با هماهنگي مراجع قضايي در اقدامي غافلگيرانه وي را دستگير كنند. سرهنگ قدمي ادامه داد: متهم با اعتراف به ايجاد مزاحمت براي شاكي تصريح كرد كه نامبرده مدت 6 سال معلم خصوصي وي بوده است ولي به دليل اختلافات خانوادگي پيش آمده عكس و شماره تلفن وي را در سايت اجتماعي فيس بوك قرار داده تا از وي انتقام بگيرد.

اين مقام انتظامي در خاتمه با اشاره به اينكه متهم پس از تشكيل پرونده به مرجع قضايي معرفي شد، خطاب به كاربران سايت هاي مجازي هشدار داد: مراقب عكس ها و تصاوير خصوصي خود بوده و به هيچ عنوان عكس هاي شخصي و خانوادگي خود را در شبكه هاي اجتماعي يا در اختيار ديگران قرار ندهند. همچنين با مشاهده هرگونه سوءاستفاده يي موضوع را به پليس اطلاع دهند و مطمئن باشند كه تحقيقات پليس به صورت محرمانه خواهد بود و مشخصات آنها افشا نمي شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا