گوناگون

اولویت گسترش فولاد در شرایط مساوی بازیکنان بومی‌ خواهند بود

 غلامرضا سمندر در گفتگو با مهر، با اشاره به حساسیت فوق‌العاده فصل نقل انتقالات لیگ برتر چهاردهم، اظهار داشت: با توجه به مصوبه سازمان لیگ و اعمال محدودیت‌های جدید در بحث جذب بازیکنان فوتبال، باید دقت نظری بیشتری در این امر داشت تا در این شرایط از حداکثر پتانسیل و بهترین فرصت‌ها استفاده کنیم.

وی با تاکید بر انجام مطالعات و بررسی‌های متعدد باشگاه پس از ارایه لیست بازیکنان فصل آینده از سوی سرمربی تیم، گفت: خوشبختانه ما از جمله تیم‌هایی بودیم که وضعیت کادر فنی‌مان را در زمان مناسب برای  فصل آینده مشخص کرده‌ایم و آقای تارتار نیز انصافا برنامه‌ریزی و هماهنگی بسیار خوبی در ارایه لیست بازیکنان مورد نیاز داشته است.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد ادامه داد: برنامه‌های وی با در نظر گرفتن تمامی جنبه‌ها، تنظیم شده است. علاوه بر این، هیأت مدیره باشگاه نیز بررسی‌ها و مشورت‌های خوبی در این راستا انجام داده تا با استفاده از تمامی توان و پتانسیل‌ها، عملکردی حرفه‌ای و قدرتمند در فصل نقل و انتقالات داشته باشیم.

سمندر در ادامه اضافه کرد:  همانگونه که پیش از این نیز اعلام شده بود سیاست‌گذاری کلان ما برای فصل آینده، کماکان جوانی گرایی و توجه به بازیکنان بومی خواهد بود و رویکرد برنامه‌های سرمربی تیم نیز بر این اساس است. ولی باید این نکته را نیز مدنظر داشت که در فوتبال حرفه‌ای برای کسب موفقیت باید تا حدودی هم راستا با سایر تیم‌ها حرکت کرد.

وی یادآور شد: برنامه‌ریزی ما بدین صورت است که نیازهایمان را از بین نفرات بومی تامین کنیم ولی اگر در موردی، این نیاز از سوی بومی‌ها تامین نشود به سراغ غیر بومی‌ها خواهیم رفت. به بیانی، اولویت ما در شرایط مساوی و برابر، بومی‌ها خواهند بود.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز با تاکید بر لزوم تقویت همه تیم‌های فوتبال استان در سطوح مختلف، اظهار داشت: باشگاه گسترش فولاد تبریز به عنوان یک مجموعه حرفه‌ای و نوپا در فوتبال تبریز و کشور، هدفگذاری کلان خود را نسل‌سازی برای تعالی فوتبال منطقه و کشور قرار داده است و از همین رو  می‌خواهیم بومی‌سازی را به صورت اصولی و از طریق حمایت از تیم‌های پایه و آکادمی فوتبال انجام دهیم و فکر می‌کنم بومی‌سازی باید از قالب شعار خارج شود.

سمندر با اشاره به تاکید وزارات ورزش بر رعایت پرداختی‌ها در عقد قراردادها عنوان داشت: ما علی‌رغم اینکه مجموعه خصوصی هستیم ولی همواره پیش از این نیز در خصوص امر فوق، ملاحظات و مراعات لازم را مدنظر داشته‌ایم و از پس نیز در همین راستا گام بر می‌داریم و از اجرای چنین امری حمایت می‌کنیم، به شرطی که برای تمامی تیم‌ها شامل شود و به درستی به اجر در آید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا