Mihanpostاینترنتپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوریموبایل و تبلت

اپلیکیشن های پیام رسانی که شبکه های اجتماعی را کنار می زنند+ عکس

به گزارش میهن پست – روز به روز بر تعداد اپلیکیشن های پیام رسانی افزوده می شود. برای مثال شرکت فیس بوک همین اوایل سال ۲۰۱۴ بود که اپلیکیشن واتس اپ را به قیمت ۲۲ میلیارد دلار خرید، وی چت چینی هم که هر روز در سطح جهان بیشتر محبوب می شود، اسنپ چت و لاین و وایبر و تانگو هم که معرف حضورتان هستند.

Whatsapp

به نظر می رسد که از زمان آغاز فعالیت این سرویس های پیام رسانی، تعداد پیام هایی که ارسال و دریافت می شود نسبت به قدیم به طور قابل توجهی بیشتر شده است، آن ها نه تنها سرویس SMS را به نحوی از اریکه قدرت به پایین کشیدند بلکه رفته رفته جای شبکه های اجتماعی را هم دارند می گیرند.

facebook

فرد ویلسون، سرمایه گذار بزرگ معتقد است ” شبکه های اجتماعی اینترنتی در سال ۲۰۱۵ افول خواهند کرد”. ویلسون می گوید اپلیکیشن های پیام رسانی مانند واتس اپ به گونه ای جای اپ های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیسبوک را گرفته اند.

n00298061-b

البته داده هایی نیز بدست آمده است که می تواند این ادعا را ثابت کند: بر اساس تحقیقات بدست آمده توسط سرویس تحقیقاتی تحلیلی وبسایت خبری بیزنس اینسایدر به نام BI Intelligence (که هوش کسب و کار در عصر دیجیتال را ارائه می دهد)، اپلیکیشن های پیام رسانی نسبت به شبکه های اجتماعی در طی دو سال اخیر کاربران بسیار بیشتری را با سرعت خیلی بالاتر به خود جذب کردند و این احتمال وجود خواهد داشت که تا اوایل سال ۲۰۱۵ این نرم افزارهای پیامی شبکه های اجتماعی را تحت الشعاع قرار داده و موضع آن ها را به خطر بیاندازند.

instagram-pro-surfers

البته این خبر برای شرکت فیسبوک خبر خوشی است چرا که این کمپانی در کنار داشتن شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک، صاحب دو عدد از محبوب ترین اپ های پیام رسانی یعنی فیسبوک مسنجر و واتس اپ نیز می باشد.

منبع:gadgetnews

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا